Juzwa Napisano 16 Grudzień 2013 Napisano 16 Grudzień 2013 Witam, Tak sobie mysle.... moze ktos zrobil cos takiego. Jakas tabela czy cos? Chodzi mi o to ze np chce sobie zrobic displacement na geometrii wg jakiejs tam proceduralnej mapki. Patrze sobie w tabele czy co i widze ze w houdinim to nalezy zrobic przez VOPSOPa. Cos na zasadzie ze jeden modyfikatror w maxie odpowiada czemus tam w houdinim. Widzialem podobna talebe kiedys miedzy max/maya. Łatwiej by mi bylo to ogarnac, bo nie jestes swierzakiem a przerabianie dłużacych sie tutoriali.... Nie no szacunek i podziekowania dla tych ludzi co to robią, ale nie mam tyle wolnego czasu. Przy okazji tutoriali. Mam takie wrazenie ze jest troche bałagan na stronce SideEffects. Tzn wiem ze widzialem kiedys tutka jak koles robił góry na displacemencie właśnie (i drzewka na L-systemie). Ale nie moge teraz go znalezc, a wlasnei czegos takiego teraz szukam :D
SYmek Napisano 16 Grudzień 2013 Napisano 16 Grudzień 2013 No dobra, super pomysł, to jedziesz! :) Zrób lewą stronę tabeli (Max), a inni zrobią prawą stronę (Hou). I najlepiej po angielsku.
Juzwa Napisano 16 Grudzień 2013 Autor Napisano 16 Grudzień 2013 hehe, czyli rozumiem nie ma :P No to szkoda Na poczatku sie rozesmialem, ale w sumie czemu by nie zaczac tego robic. Jakies googledocs zeby bylo otwarte dla wszystkich i latwo sie edytowalo?
legomir Napisano 16 Grudzień 2013 Napisano 16 Grudzień 2013 Chodzi mi o to ze np chce sobie zrobic displacement na geometrii wg jakiejs tam proceduralnej mapki. Patrze sobie w tabele czy co i widze ze w houdinim to nalezy zrobic przez VOPSOPa. Tylko wiesz jest pewien problem dróg zawsze jest kilka(nawet w takiej May'i) a co dopiero w Houdinim ;) Aczkolwiek ciekawie może to wyjść ciekawie.
CgBartosz Napisano 12 Czerwiec 2014 Napisano 12 Czerwiec 2014 witam serdecznie, Podlacze sie troche do tematu z pytaniem o ten modyfikator z maxa. bardzo interesuja mnie szerokosc wachlarza podejsc do nastepujacego zagadnienia. zalozmy ze chce zrobic modyfikator symulujacy zachowanie opony + do tego przedni wachacz samochodu. Jak ugryzc taki temat i jakie hasla powinny wystaczyc nowicjuszowi w houdini ? Tylko wiesz jest pewien problem dróg zawsze jest kilka(nawet w takiej May'i) a co dopiero w Houdinim ;) Aczkolwiek ciekawie może to wyjść ciekawie.
SYmek Napisano 18 Czerwiec 2014 Napisano 18 Czerwiec 2014 Są DVD z 3dbuzza z robienia technicznych riggów. Można to zarówno robić na pozimie /obj na constrainach etc., jak klasyczny rig, albo w SOPach, ale to i trudniej i wolniej będzie działać. No i jeszcze warto zobaczyć to: http://www.orbolt.com/asset/SideFX::vehiclerig
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się