Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam mam problem.

 

Tworze tekstury z zdjęc do gry w klimatach Skyrim.

CZy jest to dobra metoda?

Jestem lajkiem co do tworzenia tekstur oto moja pierwsza tekstura

 

Wszystkie tekstury 1024x1024

 

 

 

UV Layout:

1526712_643230565716076_1735384834_n.jpg

 

 

Diffuce:

1476240_643228559049610_487818385_n.jpg

 

 

 

 

 

Normal

 

1513319_643228662382933_895545436_n.jpg

 

 

 

Specular

 

 

1517409_643228702382929_923459749_n.jpg

 

 

 

 

 

Obiekt Render

 

1507119_643228605716272_905772995_n.jpg

 

 

 

Czy jest to dobrze zrobiona duffuce map?

 

Macie jakie rady dla początkujących lub poradniki?

Powiedzcie jak wy tworzeycie tekstury chce sie tego nauczyc i mam sporo czasu na to :>

Czekam z niecierpliwością na wasze posty :)

Pozdrawiam Patryk Żurawski

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Dla takich obiektów textura nie musi miec aż tak dużej roździelczości jak 1024x1024, 512x512 powinno Ci wystarczyć a nawet 256x256 byłoby odpowiednie. Sam się dopiero uczę tworzyć tekstury do gier więc dużo Ci nie podpowiem, ale możesz zobaczyć jak u mnie wygląda jeden z otexturowanych obiektów, tekstury w roździelczości 512x512 na średniej wielkości obiekcie.

 

Diffuse Map

v3evia.png

 

Normal Map

35bv0qo.png

 

 

Obiekt z Teksturą

35n3qeo.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności