Napisano 16 Grudzień 201311 l Witam mam problem. Tworze tekstury z zdjęc do gry w klimatach Skyrim. CZy jest to dobra metoda? Jestem lajkiem co do tworzenia tekstur oto moja pierwsza tekstura Wszystkie tekstury 1024x1024 UV Layout: Diffuce: Normal Specular Obiekt Render Czy jest to dobrze zrobiona duffuce map? Macie jakie rady dla początkujących lub poradniki? Powiedzcie jak wy tworzeycie tekstury chce sie tego nauczyc i mam sporo czasu na to :> Czekam z niecierpliwością na wasze posty :) Pozdrawiam Patryk Żurawski
Napisano 16 Grudzień 201311 l Dla takich obiektów textura nie musi miec aż tak dużej roździelczości jak 1024x1024, 512x512 powinno Ci wystarczyć a nawet 256x256 byłoby odpowiednie. Sam się dopiero uczę tworzyć tekstury do gier więc dużo Ci nie podpowiem, ale możesz zobaczyć jak u mnie wygląda jeden z otexturowanych obiektów, tekstury w roździelczości 512x512 na średniej wielkości obiekcie. Diffuse Map Normal Map Obiekt z Teksturą
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto