Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam mam problem.

 

Tworze tekstury z zdjęc do gry w klimatach Skyrim.

CZy jest to dobra metoda?

Jestem lajkiem co do tworzenia tekstur oto moja pierwsza tekstura

 

Wszystkie tekstury 1024x1024

 

 

 

UV Layout:

1526712_643230565716076_1735384834_n.jpg

 

 

Diffuce:

1476240_643228559049610_487818385_n.jpg

 

 

 

 

 

Normal

 

1513319_643228662382933_895545436_n.jpg

 

 

 

Specular

 

 

1517409_643228702382929_923459749_n.jpg

 

 

 

 

 

Obiekt Render

 

1507119_643228605716272_905772995_n.jpg

 

 

 

Czy jest to dobrze zrobiona duffuce map?

 

Macie jakie rady dla początkujących lub poradniki?

Powiedzcie jak wy tworzeycie tekstury chce sie tego nauczyc i mam sporo czasu na to :>

Czekam z niecierpliwością na wasze posty :)

Pozdrawiam Patryk Żurawski

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dla takich obiektów textura nie musi miec aż tak dużej roździelczości jak 1024x1024, 512x512 powinno Ci wystarczyć a nawet 256x256 byłoby odpowiednie. Sam się dopiero uczę tworzyć tekstury do gier więc dużo Ci nie podpowiem, ale możesz zobaczyć jak u mnie wygląda jeden z otexturowanych obiektów, tekstury w roździelczości 512x512 na średniej wielkości obiekcie.

 

Diffuse Map

v3evia.png

 

Normal Map

35bv0qo.png

 

 

Obiekt z Teksturą

35n3qeo.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności