Fadzu Napisano 16 Grudzień 2013 Napisano 16 Grudzień 2013 Witam mam problem. Tworze tekstury z zdjęc do gry w klimatach Skyrim. CZy jest to dobra metoda? Jestem lajkiem co do tworzenia tekstur oto moja pierwsza tekstura Wszystkie tekstury 1024x1024 UV Layout: Diffuce: Normal Specular Obiekt Render Czy jest to dobrze zrobiona duffuce map? Macie jakie rady dla początkujących lub poradniki? Powiedzcie jak wy tworzeycie tekstury chce sie tego nauczyc i mam sporo czasu na to :> Czekam z niecierpliwością na wasze posty :) Pozdrawiam Patryk Żurawski
Lubasz Napisano 16 Grudzień 2013 Napisano 16 Grudzień 2013 Dla takich obiektów textura nie musi miec aż tak dużej roździelczości jak 1024x1024, 512x512 powinno Ci wystarczyć a nawet 256x256 byłoby odpowiednie. Sam się dopiero uczę tworzyć tekstury do gier więc dużo Ci nie podpowiem, ale możesz zobaczyć jak u mnie wygląda jeden z otexturowanych obiektów, tekstury w roździelczości 512x512 na średniej wielkości obiekcie. Diffuse Map Normal Map Obiekt z Teksturą
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się