
Lubasz
Members-
Content Count
78 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
16 GoodAbout Lubasz
-
Rank
Member
City (optional)
-
Miasto
Konin
-
Witam, mam pytanie dlaczego modele sciągnięte wcześniej z internetu są zawsze zrobione z trójkątów bądź zapisane w trójkątach, czym się różni taki model który jest zrobiony z kwadratów od tego który jest z trójkątów, i w jaki sposób mogę wyexportować obiekt, aby później po zaimporotwaniu był zrobiony z trójkątów?
-
Pierwszy sposób się sprawdził, a drugiego za bardzo nie ogarniam.
-
Witam, teksturuję obiekt za pomocą Unwrap UVW, obiekt podzieliłem na dwie material grupy, aby rozłożyć siatkę na dwóch oddzielnych teksturach, po zaznaczeniu pierwszej grupy dodaje Unwrap UVW i zaczynam rozkładać siatkę, jednak tu natrafiam na problem, ponieważ przez cały czas widać zaznaczenie z editable poly przez co nie widzę co zaznaczam w unwrapie i jest to bardzo drażniące, po wyłączeniu objętościowego zaznaczenia czyli F2 zaznaczenie w editable poly znika, jednak w UVW także, czy jest na to jakaś rada? Pozdrawiam
-
To coś musiało się spieprzyć przy zapisie bo u mnie to wygląda tak
-
No z jednej strony jeszcze support edgów nie poprawiłem to może o tym mówisz i ogólnie to dzięki wam za pomoc.
-
No niestety będę musiał się tym trochę pobawić, a o magazynku to o którym miejscu mówisz? ;p
-
diabelt, chodzi o to, że z lewej strony jest całkiem inaczej nałożona tekstura na renderze niż na viewporcie.
-
Ale nie chodzi tu teraz o model a o teksture, z lewej strony jak mówiłem jest innaczej na renderze i na viewporcie
-
Z lewej strony zobacz.
-
Link -> http://speedy.sh/PQ5ev/Nowy-Archiwum-WinRARa.rar na lewej stronie kolby można zobaczyć, że w viewporcie jest źle nałożona tekstura a na renderingu wygląda inaczej.
-
w .max Ci zapisać ? Czy jako .obj ? Bo po wyexportowaniu obiektu i zaimportowaniu ponownie zachowuję się całkiem inaczej.
-
Próbowałem już tak i nic to nie daje, nie wiem co jest grane. Wyłączenie bądź usunięcie meshsmootha też nic nie zmienia.
-
MeshSmooth UVW MAP Editable Poly w Takiej kolejności @edit wszystko działa dobrze dopóki nie zacznę się bawić w UVW wielkością mappingu (Length, Widht, Height) Wtedy zaczyna pokazywać inne rozłożenie na renderze. Jak nic nie uda mi się z tym zrobić to chyba unwrappem rozłożę.
-
Niestety mam tak samo ustawione.
-
Witam, nałożyłem na model teksturę i nadałem UVW MAP aby ładnie leżała, jednak na renderze tekstura jest inaczej rozciągnięta niż w viewporcie, pamiętam, że miałem już kiedyś taki problem, jednak nie mogę sobie przypomnieć jak go rozwiązałem, prosze o pomoc! Pozdrawiam