kwiatek13 Napisano 19 Grudzień 2013 Napisano 19 Grudzień 2013 Witam, mam problem ze zrobieniem z przodu okien w kadłubie samolotu, miałem problem z działaniem narzędzia cut, więc otwór na szyby zrobiłem w nie zbyt rozsądny sposób przy pomocy proBoolean, chciałbym teraz "załatać" to odrobinę wklęsłymi, lub wypukłymi poligonami, które rzecz jasna będą pokryte materiałem przypominającym szkło, byłoby świetnie jeśli da radę jeszcze przedziałki pomiędzy szyby zrobić. Moglibyście polecić które narzędzie, bądź modyfikator użyć, ja niestety nie mam pomysłu. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Miłosz3ds Napisano 19 Grudzień 2013 Napisano 19 Grudzień 2013 Łooo, Panie Kwiatku. Ja mogę polecić zacząć od początku - zapoznać się z zasadami Subdivision Surfaces, choćby stąd: http://en.wikipedia.org/wiki/Subdivision_surface Nie ma co babrać się w tak gęstej siatce, zrób bazę, modeluj wszystkie rzeczy na bazie, przechodząc od ogółu do szczegółu. Zapraszam tutaj, zobacz jak fajnie można sobie poradzić z większością wydawałoby się trudnych do osiągnięcia rzeczy: Pozdrawiam!
kwiatek13 Napisano 19 Grudzień 2013 Autor Napisano 19 Grudzień 2013 Dziękuję za rady, wezmę pod uwagę to co napisałeś przy tworzeniu kolejnych modeli. Samolot niestety muszę do jutra skończyć, więc potrzebuję coś umożliwiającego w miarę szybko naprawić to. Może wiecie jak rozwiązać problem z narzędziem cut, które przeskakuje tylko do vertex-ów i nawet nie wszystkich, na poniższym filmiku widać problem.
Miłosz3ds Napisano 19 Grudzień 2013 Napisano 19 Grudzień 2013 Jeśli dobrze pamiętam "cut" w wersji 2013 miał różne swoje humorki. Może warto się przesiąść na wersję 2014, skoro i tak licencja studencka? :) ale to tak odbiegam od tematu. Zobacz jak sytuacja wygląda w widoku "ortographic", zobacz też czy nie masz filpniętych polygonów.
Rekomendowane odpowiedzi