thud Napisano 5 Wrzesień 2004 Napisano 5 Wrzesień 2004 mam pytanie w Physique nadalem odpowiednie wagi wierzcholkom prawej reki i jak moge teraz skopiowac te ustawienia dla lewej reki?
remi Napisano 5 Wrzesień 2004 Napisano 5 Wrzesień 2004 dupa. nie możesz. skin ma opcje mirrora od maxa 6 ale i tak jego działanie pozostawia wiele do życzenia.
KLICEK Napisano 5 Wrzesień 2004 Napisano 5 Wrzesień 2004 remi wiele do zyczenia ? podobno moze iteration ustawiac tak ze nawet jezeli nie masz 2 identycznych konczyn 2 polowka znajduje swoje odpowiedniki nie nieszczac ani wag ani obszarow deformujacych siatke. Ale nie moge zagwarantowac tego bo maxa 6 nie mialem okazji przejzec doglebnie ;| mikeb wydaje mi sie ze napewno sie jakos da musisz oblukac
remi Napisano 6 Wrzesień 2004 Napisano 6 Wrzesień 2004 tak, ja też widziałem ten filmik ze splinter cell. ale jak włączam mirrora przy postaci idealnie symetrycznej z dużą ilością faces (20000) to zawsze znajdą się vertices co dostają złe wagi.
Gotham Napisano 6 Wrzesień 2004 Napisano 6 Wrzesień 2004 Remi- No patrz a ja raz dla testu odbiłem "trzydziestkę piątkę" i efekt był bezbłędny. Przy gęstej siatce bardzo ważne jest dobranie dobrego "marginesu błędu" (chociaż to oczywiste więc średnio wiem co mogłeś robić źle). Pozdrawiam,
thud Napisano 6 Wrzesień 2004 Autor Napisano 6 Wrzesień 2004 fajnie, ale czy moglby ktos konkretnie odpowiedziec na moje pytanie?? plizz, jest mi to potrzebne do Bitwy
KLICEK Napisano 6 Wrzesień 2004 Napisano 6 Wrzesień 2004 mikeb dam Ci tipsa jezeli nie potrafisz zrobic sam szkieletu to kozystaj z biped + skin = najlepsze rozwiazenie :O remi jezeli z jednej strony nasrales vertexami jak gnojem po polu a z drugiej strony miales 10 vertow to dziwne ze nie zlapal ;o
thud Napisano 7 Wrzesień 2004 Autor Napisano 7 Wrzesień 2004 szkielet potrafie zrobic:>, ale postanowilem nauczyc sie CS'a, a jak korzystam z biped + skin to komp prawie sie wiesza (PIV 2,4gh!!), tzn nie wiesza sie ale strasznie muli, trzeba czekac piec sekund na kazda reakcje :) ale mimo to dzieki wielkie za rady pzdr mikeb
remi Napisano 7 Wrzesień 2004 Napisano 7 Wrzesień 2004 remi jezeli z jednej strony nasrales vertexami jak gnojem po polu a z drugiej strony miales 10 vertow to dziwne ze nie zlapal ;o klicek, co ty gadasz. model był idealnie symetryczny! próbowałem róznych ustawien.
KLICEK Napisano 7 Wrzesień 2004 Napisano 7 Wrzesień 2004 remi spoko tak sobie tylko powiedzialem :) naprawde nie mam najmniejszego pojecia w czym mogl tkwic problem :| mikeb to jakos dziwnie bo na polowe gorszym sprzecie albo nawet na 3 razy gorszym sprzecie chodzilo dosc dobrze.
Piotr Dobosz Napisano 11 Wrzesień 2004 Napisano 11 Wrzesień 2004 Physique co to jest?:) wiem ze to glupie pytanie czytalem dzisiaj o tym w helipie i postanowilem to znalezc na forum ale nic o tym nie ma(na forum) do czego to mniej wiecej sluzy? z helpa jakos malo wynioslem tzn nauczylem sie jak to stosowac miejwiecej. ale nie wiem po co to jest? MikeB sorki ze wtracilem sie do twojego watku ale zakladac nowy to chyba bezsensu:) pozdrawiam
thud Napisano 17 Wrzesień 2004 Autor Napisano 17 Wrzesień 2004 physique to odpowiednik skin'a KLICEK->sprobuje raz jeszcze, moze za duzo mialem obiektoww tamtej scenie? PS. Piotr->nie wiem czy nie za pozno odpisalem, sorx i no problem ze sie wtracasz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się