Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej

Jakiś czas temu a dokładnie pod koniec listopada podjąłem naukę modelingu 3d, jestem w tym temacie zielony, w zbrushu raczkuje, 3ds maxa również zaczynam sie uczyc w tym samym czasie. Udało mi się wykonać mój pierwszy model w Zbrushu, w zasadzie to moja pierwsza praca w ogole w tym programie. Wcześniej starałem się ogarnąć podstawowa obsługę, czyli od jakiegoś miesiąca póki co rzeźbie przy użyciu bodajże tylko trzech pędzli i muszę przyznać ze to dosyć problematyczne, zwłaszcza kiedy wchodzę w faze detali i szczegółowego modelingu, może ktoś kto juz wymiata w tym programie poda mi jakieś istotne szczegóły ?? byłbym wdzięczny.Jeśli chodzi o model to wszystko wyrzezbiłem z prostej formy którą utworzyłem narzędziem Sphere. Poprosze również ogólnie o waszą opinię na temat moich pierwszych wypocin, póki co mam świadomość że jest tam sporo błędów anatomicznych ale narazie nie skupiam sie na tym szczególnie,

z góry dzięki i Pozdrawiam

glowa_okk.jpgglowa_2.jpg

• Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jedyne na czym powinieneś się skupiać, to właśnie anatomia. Detale sobie daruj narazie, najmniej istotne.

Napisano
  • Autor

sęk w tym że ja zajmowałem się tradycyjną rzezbą trochę, i wiem o co biega w anatomii, bo wcześniej rzezbiłem w glinie, chodzi mi o info jakich pędzli używać również do detali bo mam zamiar robic ćwiczenia szybkie szkice, z ustawaniem odpowiednich kierunków i anatomi i miedzy czasie studium dokladnie dlatego pytam się o szczegóły, o to jakich pędzli używać jesli chce dokonywać minimalnych zmian

Napisano

wymiataczem nie jestem, ale więcej jak te 4-5 brushy to raczej nikt nie używa (nie pisze tu o specjalnych z rożnymi alfami etc.)

Głównie potrzebujesz czegoś żeby dodać masę, standard/clay/claybuildup/claytubes(wybierz sobie jedną), i przeciwieństwa z altem.