PurePixel Napisano 1 Styczeń 2014 Napisano 1 Styczeń 2014 Witam, mam problem z podglądem HDRI w viewporcie na nitrous. W Open GL i Direct3d mapa wyświetla się prawidłowo. Czy aby zobaczyć ją w nitrous coś trzeba przestawić? Czy po prostu się nie da i żeby ustawić HDRI trzeba przełączyć silnik wyświetlania ? HDRI jest w slocie Background. W viewport configuration mam ustawione -> use environment background. Pozdrawiam,
serratus Napisano 1 Styczeń 2014 Napisano 1 Styczeń 2014 Nitrous ma domyślnie ustawiony limit rozdzielczości na bardzo niską, spróbuj przestawić rozdzielczość tym prostym skryptem: http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/nitrous-set-texture-size-limit?page=1 ewentualnie jeśli to nie zadziała, możesz spróbować tego: http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/powerpreview-high-quality-nitrous-previews Upewnij się również czy w Viewport Background oprócz Use Environment Background masz zaznaczone Display Background. Pokombinuj też z przełączaniem się między "Show Realistic Map in Viewport" a "Show Shaded Map in Viewport" w Material Editor. Pozdrawiam
skalpel3d Napisano 1 Styczeń 2014 Napisano 1 Styczeń 2014 serratus 2013 na nitrousie bez najmniejszych problemów wyświetla hdri i to te dużej rozdzielczości np 24000 pic bez żadnych scryptów i ze zwykłymi ustawianiami wyświetlania environmentu, częsta przyczyna nie wyświetlania się jest słaba karta graficzna która nie daje sobie rady z samym silnikiem nitrousa, nieodpowiednie sterowniki karty graficznej
PurePixel Napisano 1 Styczeń 2014 Autor Napisano 1 Styczeń 2014 serratus korzystam do zwiększania rozdzielczości tekstur ze skryptu nitrous tweaker - przy teksturach działa świetnie(tylko z lokalnymi ścieżkami). Jednak na HDRI nie pomaga. Display background ? W Viewport configuration - background nie mam takiej opcji do zaznaczenia (3dsmax 2013). skalpel3d za wyświetlanie w viewporcie odpowiada gtx 580 1,5 gb. Dosyć już przestarzała konstrukcja, ale wydaję mi się że powinna dać sobie radę. Spróbuję przeinstalować sterowniki na jakieś inne. Oby pomogło, upierdliwe jest przełączanie silnika żeby ustawić HDRI.
skalpel3d Napisano 2 Styczeń 2014 Napisano 2 Styczeń 2014 GTX 580 to nie jakiś zabytek mocna i wydajna karta do pracy w maxie w viewportach raczej wina leży po stronie sterowników
PurePixel Napisano 22 Styczeń 2014 Autor Napisano 22 Styczeń 2014 Reasumując nie przeinstalowałem sterowników. Mapy zaczęły się wyświetlać, nie wiem co miało na to wpływ ponieważ wiele rzeczy poprzestawiałem. Dzięki za pomoc!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się