Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Niedawno przestestowałem Skin Morpha, polega to na tym że tworzymy delty, czyli kawałki deformacji nadpisujące to co robi Skin poniżej w stacku. Przykłądowo w pierwszej klatce ustawiamy pierwszego morpha gdy ręka postaci jest prosta, przewijamy do klatki gdy jest zgięta w łokciu, ustawiamy drugiego morpha i edytujemy vertexy. Problem w tym że gdy przewinę do początku to vertexy są poprzestawiane w pierwszej klatce też....

 

PS.

Wiem że da sie to zrobić innymi narzędziami ale mi chodzi teraz o Skin Morpha

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Nigdy mi się nie udało zrobić coś z skin Morphem, tak żeby działało na 100%, im więcej się robi morphów tym więcej wychodzi bugów. Zdecydowanie bardziej polecam kości korekcyjne na stretchach lub wersję zdecydowanie bardziej skomplikowaną to stary morphix + odpowiednie ekspresje dla wybranych rotacji. Lub zwyczajnie pod ujęcie poprawianie siatki morphixem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności