kingwins Napisano 3 Styczeń 2014 Napisano 3 Styczeń 2014 Witam Niedawno przestestowałem Skin Morpha, polega to na tym że tworzymy delty, czyli kawałki deformacji nadpisujące to co robi Skin poniżej w stacku. Przykłądowo w pierwszej klatce ustawiamy pierwszego morpha gdy ręka postaci jest prosta, przewijamy do klatki gdy jest zgięta w łokciu, ustawiamy drugiego morpha i edytujemy vertexy. Problem w tym że gdy przewinę do początku to vertexy są poprzestawiane w pierwszej klatce też.... PS. Wiem że da sie to zrobić innymi narzędziami ale mi chodzi teraz o Skin Morpha
CgBartosz Napisano 3 Styczeń 2014 Napisano 3 Styczeń 2014 a gdybyś od tyłu zrobił ? tj. najpierw zgięta a później prosta ?
zio_mal Napisano 3 Styczeń 2014 Napisano 3 Styczeń 2014 najpierw musisz stworzyć dla kości morpha startowego, później dopiero dodajesz kolejne na których edytujesz siatkę.
SUPER_OkO Napisano 3 Styczeń 2014 Napisano 3 Styczeń 2014 Nigdy mi się nie udało zrobić coś z skin Morphem, tak żeby działało na 100%, im więcej się robi morphów tym więcej wychodzi bugów. Zdecydowanie bardziej polecam kości korekcyjne na stretchach lub wersję zdecydowanie bardziej skomplikowaną to stary morphix + odpowiednie ekspresje dla wybranych rotacji. Lub zwyczajnie pod ujęcie poprawianie siatki morphixem.
kingwins Napisano 7 Styczeń 2014 Autor Napisano 7 Styczeń 2014 trzeba było zmniejszyć influence angle żeby nie było tego buga o którym pisałem :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się