Napisano 3 Styczeń 201411 l Witam Niedawno przestestowałem Skin Morpha, polega to na tym że tworzymy delty, czyli kawałki deformacji nadpisujące to co robi Skin poniżej w stacku. Przykłądowo w pierwszej klatce ustawiamy pierwszego morpha gdy ręka postaci jest prosta, przewijamy do klatki gdy jest zgięta w łokciu, ustawiamy drugiego morpha i edytujemy vertexy. Problem w tym że gdy przewinę do początku to vertexy są poprzestawiane w pierwszej klatce też.... PS. Wiem że da sie to zrobić innymi narzędziami ale mi chodzi teraz o Skin Morpha
Napisano 3 Styczeń 201411 l najpierw musisz stworzyć dla kości morpha startowego, później dopiero dodajesz kolejne na których edytujesz siatkę.
Napisano 3 Styczeń 201411 l Nigdy mi się nie udało zrobić coś z skin Morphem, tak żeby działało na 100%, im więcej się robi morphów tym więcej wychodzi bugów. Zdecydowanie bardziej polecam kości korekcyjne na stretchach lub wersję zdecydowanie bardziej skomplikowaną to stary morphix + odpowiednie ekspresje dla wybranych rotacji. Lub zwyczajnie pod ujęcie poprawianie siatki morphixem.
Napisano 7 Styczeń 201411 l Autor trzeba było zmniejszyć influence angle żeby nie było tego buga o którym pisałem :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto