Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Niedawno przestestowałem Skin Morpha, polega to na tym że tworzymy delty, czyli kawałki deformacji nadpisujące to co robi Skin poniżej w stacku. Przykłądowo w pierwszej klatce ustawiamy pierwszego morpha gdy ręka postaci jest prosta, przewijamy do klatki gdy jest zgięta w łokciu, ustawiamy drugiego morpha i edytujemy vertexy. Problem w tym że gdy przewinę do początku to vertexy są poprzestawiane w pierwszej klatce też....

 

PS.

Wiem że da sie to zrobić innymi narzędziami ale mi chodzi teraz o Skin Morpha

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 983
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

najpierw musisz stworzyć dla kości morpha startowego, później dopiero dodajesz kolejne na których edytujesz siatkę.

Napisano

Nigdy mi się nie udało zrobić coś z skin Morphem, tak żeby działało na 100%, im więcej się robi morphów tym więcej wychodzi bugów. Zdecydowanie bardziej polecam kości korekcyjne na stretchach lub wersję zdecydowanie bardziej skomplikowaną to stary morphix + odpowiednie ekspresje dla wybranych rotacji. Lub zwyczajnie pod ujęcie poprawianie siatki morphixem.

Napisano
  • Autor

trzeba było zmniejszyć influence angle żeby nie było tego buga o którym pisałem :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności