Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Cześć! Mam do was właściwie dwa pytania. Zaczynam dopiero moją przygodę z modelowaniem, uczę się głównie z tutoriali i tworze jakieś drobne rzeczy. Pierwsze pytanie - jakiego modyfikatora używać najlepiej do układania siatki? Ja głównie korzystam z unwarp uvw lecz, kiedy model ma dużo polygonów to poprawianie siatki idzie mi strasznie mozolnie. Najpierw układam seams na modelu, później peltuje i poprawiam siatkę żeby była równa. Następne pytanie dotyczy opcji Render to texture, na zdjęciu wyrenderowanej textury widać cienie(zdjęcie niżej), da się je jakoś usunąć? Aktualnie próbowałem wymodelować puszke, niżej zamieszczam zdjęcia jej i textury.

 

2808319447.png

3246907688.png

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 813
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja ci do render to texture polecam xNormal (sa tutki na necie) - bardzo dobrze (i w miare szybko) robi ambient occlusion, normal mapy i inne - cienie sie tak ukladaja bo pewnie w taki a nie inny sposob ustawiles swiatlo wiec cudow nie ma :) (Mozesz to rozwiazac porprzez dodanie drugiego swiatla dla rownowagi albo przez self illumination material). Co do unwrapowania obiektow mozesz zobaczyc HeadUs UVLayout, tez sa jakies tutki na necie, np mailbox modeling tutorial - http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3d-studio-max/create-a-realistic-looking-mailbox-using-3ds-max-and-uv-layout-day-1/ Ponadto co do unwrappu mozesz spojrzec na dodatek rozszerzajacy funkcjonalnosc mappingu w samym maksie - http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/textools-toolbox-for-the-texture-artist

Edytowane przez turboultra

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.