Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, zabieram się za kolejną wizkę (będe opisywał w dziale WIP), jednak nurtuje mnie pytanie jak zabrać się za takowy dach jak na screenach? Zawsze rysowałem "siatkę dachu " na plane-jnie i wyciagałem poszczególne narożniki, następnie plugin od dachówki i jakos wychodziło ;)

 

Tym razem daszek ma troszkę inny kształt, i obawiam ze plugin sobie nie poradzi, chciałbym dopytać jakie macie doświadczenia jak radzicie sobie z modelowaniem dachu, oraz materiałowaniem (korzystacie z pluginów, czy textury+ displacemape)

 

Mój problem tyczy się głównie tych owalnych kszatałtów tzw:"sokolich oczek"

(załącznik)

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 518
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Napisano

To są raczej tzw. "bawole oka" :-)

A ten daszek nad oknem może wymodelować osobno. Przecież nie trzeba "na siłę" robić wszystkiego z jednego kawałka.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności