Napisano 7 Styczeń 201411 l Witam, zabieram się za kolejną wizkę (będe opisywał w dziale WIP), jednak nurtuje mnie pytanie jak zabrać się za takowy dach jak na screenach? Zawsze rysowałem "siatkę dachu " na plane-jnie i wyciagałem poszczególne narożniki, następnie plugin od dachówki i jakos wychodziło ;) Tym razem daszek ma troszkę inny kształt, i obawiam ze plugin sobie nie poradzi, chciałbym dopytać jakie macie doświadczenia jak radzicie sobie z modelowaniem dachu, oraz materiałowaniem (korzystacie z pluginów, czy textury+ displacemape) Mój problem tyczy się głównie tych owalnych kszatałtów tzw:"sokolich oczek" (załącznik)
Napisano 7 Styczeń 201411 l To są raczej tzw. "bawole oka" :-) A ten daszek nad oknem może wymodelować osobno. Przecież nie trzeba "na siłę" robić wszystkiego z jednego kawałka.