Julo Napisano 7 Styczeń 2014 Napisano 7 Styczeń 2014 Witam szanowne towarzystwo ;) Chciałbym zrobic extraction normalki z obiektu hi polly zeby ją nałożyć na objekt low poly w maxie. Problem w tym że normalka wychodzi nie tak jak trzeba, jakaś kratka pojawia sie na niej, tak jagby poligony sie wypalały na niej (albo cos w tym stylu :p ) Prubowałem zrobic extraction w Zbrushu i w programie Xnormal i efekt jest taki sam. Dodaje screenshota. Z gory dzięki za opowiedzi :D
diabelt Napisano 7 Styczeń 2014 Napisano 7 Styczeń 2014 Skopane UV. Max zmienia vertex order i UV w zbrushu sypie się w kawałki. Uzyj cycle uv w zetce, klikasz raz czy dwa i masz naprawione. MOżna sprawdzić czy jest prawidłowo funkcją flatten w UVmasterze. Wysyłaj obiekty przez GoZ, wtedy nie psuje vertex order. PS. Wypalaj w xNormal.
Monio Napisano 7 Styczeń 2014 Napisano 7 Styczeń 2014 Ten problem pojawia się tutaj średnio co 4 miesiące. ;) PS. wypalaj w xNormalu.
Julo Napisano 8 Styczeń 2014 Autor Napisano 8 Styczeń 2014 Dzienki ludzie za pomoc, czyli jesli dobze rozumiem wpierw musze naprawic te uv w zbruszu i najlepiej wyslac potem do xNormala. Spoko jak tylko dorwe sie do kompa to to zrobie. Dzienki wielkie jeszcze raz. Pozdro
diabelt Napisano 8 Styczeń 2014 Napisano 8 Styczeń 2014 Nie. Jeśli chcesz wypalać w zbrushu musisz naprawić UV albo od nowa export przez GoZ. Do xNormal wyexportuj po prostu z maxa LP i plik cage. W xNormal nie będzie problemu z UV. Zbrush nie potrafi wypalać z jednego obiektu na inny - tylko z wysokiego subdivide na niższy.
Julo Napisano 8 Styczeń 2014 Autor Napisano 8 Styczeń 2014 ale tak jak w pierwszym poscie napisałem ze próbowałem juz wypalac w xNormal i ta sama lipa była wlasnie dorwalem sie do kompa i bende walczył z tą normalką , napisze czy mi sie udało. Dzienki za pomoc
Julo Napisano 8 Styczeń 2014 Autor Napisano 8 Styczeń 2014 SUKCES :D:D:D wypaliłem xNormal i wyszło, wiecie co było problemem......niezrobiłem smothing group wczesniej. zobaczylem w tutku na youtubie jak koleś zanim wysłał do xNormala to wpierw modifier edit poly i clear all w smothing groop i puzniej jedynke wcisną i colapse all. i dopiero eksport do xNormal 3majcie sie ludzie ;) - - - Połączono posty - - - jeszcze jedno pytanko zapomniałem sie spytać, czemu xNormal jest najlepszy do wypalania?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się