Napisano 8 Styczeń 201411 l Witam już od dłuższego chciałem zająć się Zbrushem jednak brakowało mi jakoś motywacji, Bardzo spodobał mi się wątek Indiana nabrałem większego zapału i w końcu wziąłem się do roboty.Pierwszy raz odpaliłem zbrusha i tak poznając narzędzia powoli rzeźbiłem, Model zrobiony w półtorej godziny, mam nadzieję że motywacja mnie nie opuści i zamierzam wrzucać do tej teczki kolejne wypociny. Modelowane z kulki tak jak wyżej napisałem w półtorej godziny, na początku nie wiedziałem co robię ale pod koniec przypominało mi to orka, jeszcze nie wiem jak dodawać zęby itp rzeczy ale mam nadzieję że z czasem się tego nauczę. Edytowane 15 Styczeń 201411 l przez thecrev
Napisano 8 Styczeń 201411 l No yoo, jest git :) Zejdź o klika subdivów, albo daj małego dynamesza i zagęszczaj, potem dasz zremeshera i będziesz miał cud malina topo. Ogólnie robiąc w ten sposób szybciej jest złapać baze u mnie, może u ciebie będzie podobnie :)
Napisano 8 Styczeń 201411 l Na początek polecam to: http://pixologic.com/zclassroom/homeroom/#getting-started Nie musisz oglądać wszystkiego. Ważne, że zaznajomisz się z Dynameshem, Zremesherem, Transposem i ewentualnie jeszcze Insert Meshem. Tyle na początek wystarczy, a będzie Ci się łatwiej pracować, za te tutoriale nic nie płacisz, więc głupio było by nie skorzystać. Jeśli nie wyświetla Ci się filmik z Zremesherem to zobacz to: Pozdrawiam
Napisano 11 Styczeń 201411 l Autor Dzięki za link do tutka i podpowiedzi, zaczynam się uczyć a na teraz wrzucam kolejny koncept.
Napisano 11 Styczeń 201411 l Autor Nie używam na razie refek , robię to co mi na myśl przyjdzie, ale trzeba będzie się w końcu nauczyć poprawnej anatomii, co do zębów zamierzam je dodać jak ograne co i jak, dzięki za wskazówki zaraz zobaczę ten pędzel "move elastic". Edytowane 11 Styczeń 201411 l przez thecrev
Napisano 15 Styczeń 201411 l Autor Fajnie tak czasami popędzlować bez sensu może coś ciekawego wyjdzie, kolejny concept tym razem jednak zacząłem od rysunku a potem dopiero Zbursh, chciałem sprawdzić też jak wygląda paint tool w Zbrushu i powiem nawet że mi się spodobał ,chodź i tak nie ma to jak PS i textury. Pewnie niektórzy zauważą inne zęby w modelu jest to spowodowane tym że przepadła mi praca i musiałem modelować je od początku.
Napisano 16 Styczeń 201411 l Autor W sumie racja zęby w tym przypadku bardziej służą do ozdoby niż do gryzienia, jakby co wersja w kolorze to screen z viewportu nie render. Edytowane 17 Styczeń 201411 l przez thecrev
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto