Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam już od dłuższego chciałem zająć się Zbrushem jednak brakowało mi jakoś motywacji, Bardzo spodobał mi się wątek Indiana nabrałem większego zapału i w końcu wziąłem się do roboty.Pierwszy raz odpaliłem zbrusha i tak poznając narzędzia powoli rzeźbiłem, Model zrobiony w półtorej godziny, mam nadzieję że motywacja mnie nie opuści i zamierzam wrzucać do tej teczki kolejne wypociny.

 

Modelowane z kulki tak jak wyżej napisałem w półtorej godziny, na początku nie wiedziałem co robię ale pod koniec przypominało mi to orka, jeszcze nie wiem jak dodawać zęby itp rzeczy ale mam nadzieję że z czasem się tego nauczę.

 

n83APf6.jpg

Edytowane przez thecrev

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No yoo, jest git :) Zejdź o klika subdivów, albo daj małego dynamesza i zagęszczaj, potem dasz zremeshera i będziesz miał cud malina topo. Ogólnie robiąc w ten sposób szybciej jest złapać baze u mnie, może u ciebie będzie podobnie :)

Napisano

Na początek polecam to:

 

http://pixologic.com/zclassroom/homeroom/#getting-started

 

Nie musisz oglądać wszystkiego. Ważne, że zaznajomisz się z Dynameshem, Zremesherem, Transposem i ewentualnie jeszcze Insert Meshem. Tyle na początek wystarczy, a będzie Ci się łatwiej pracować, za te tutoriale nic nie płacisz, więc głupio było by nie skorzystać.

 

Jeśli nie wyświetla Ci się filmik z Zremesherem to zobacz to:

 

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Dzięki za link do tutka i podpowiedzi, zaczynam się uczyć a na teraz wrzucam kolejny koncept.

 

WyHlxUd.png

Napisano
  • Autor

Nie używam na razie refek , robię to co mi na myśl przyjdzie, ale trzeba będzie się w końcu nauczyć poprawnej anatomii, co do zębów zamierzam je dodać jak ograne co i jak, dzięki za wskazówki zaraz zobaczę ten pędzel "move elastic".

Edytowane przez thecrev

Napisano
  • Autor

Fajnie tak czasami popędzlować bez sensu może coś ciekawego wyjdzie, kolejny concept tym razem jednak zacząłem od rysunku a potem dopiero Zbursh, chciałem sprawdzić też jak wygląda paint tool w Zbrushu i powiem nawet że mi się spodobał ,chodź i tak nie ma to jak PS i textury. Pewnie niektórzy zauważą inne zęby w modelu jest to spowodowane tym że przepadła mi praca i musiałem modelować je od początku.

 

jPDnXIN.jpg

Napisano
  • Autor

W sumie racja zęby w tym przypadku bardziej służą do ozdoby niż do gryzienia, jakby co wersja w kolorze to screen z viewportu nie render.

Edytowane przez thecrev

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności