kandp Napisano 9 Styczeń 2014 Share Napisano 9 Styczeń 2014 Witam, pewnie banalne pytanie, ale wciąż jestem laikiem w maxie. Jak połączyć taką przerwę (poprzez przedłużenie ścian)? Z góry dziękuję za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MariushO Napisano 9 Styczeń 2014 Share Napisano 9 Styczeń 2014 Przesuń 2 werteksy z jednego końca sciany w miejsce, w którym chcesz mieć kanta a potem Target Weld odpowiednie wertexy z drugiej sciany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kandp Napisano 9 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 9 Styczeń 2014 dzięki MariushO, tylko że właśnie nie wiem gdzie dokładnie wypadnie mi kant. Nie chcę zrobić tego na oko. Nie ma jakiejś opcji która by mi to połączyła automatycznie? Np. zaznaczyć poligony od wewnętrznej strony przerwy i "coś" kliknąć co połączy je już z odpowiednim kątem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MariushO Napisano 9 Styczeń 2014 Share Napisano 9 Styczeń 2014 Nie pracuje już dawno w maxie, wiec nie wiem, ale chyba nie ma czegos tagiego. Najlepiej w widoku Top zaznacz sobie 2 wertexy i przsun je tak, aby mieć taka sama szerokość sciany na całej dlugosci i mniej więcej na srodku odległości miedzy sąsiednimi krawędziami. A potem Target weld wertexy przeciwległe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kandp Napisano 9 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 9 Styczeń 2014 dzieki, myslalem ze jest jakies takie narzedzie. teraz musze obczaic jak dziala target weld :) max jest jak studnia - im glebiej schodzisz, tym widzisz ze jest jeszcze dalej do konca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenScreen Napisano 9 Styczeń 2014 Share Napisano 9 Styczeń 2014 Cześć, Możesz zaznaczyć vertexy i kliknąć collapse. Opcja ta złączy vertexy i ustawi je w "połowie drogi". Przetestuj, zobacz, może pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ch3steros Napisano 9 Styczeń 2014 Share Napisano 9 Styczeń 2014 Żeby je target weldować musisz usunąć poligonony to skierowane do siebie, inaczej ich nie połączysz tą metodą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi