Skocz do zawartości

Pomocy!!! Problem z ostrością


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Sabina Kania
Napisano

Na początku powiem, że na razie raczkuję w 3ds maxie i mam problem z ostrością renderu. Nie wiem czy coś zmieniłam w ustawieniach pewnie tak, ale renderu są BARDZO spikselowane ;( pomóżcie. jak to naprawić? oddanie jutro, a ja renderu zrobić nie mogę. Przesyłam w załączniku prt sc. efekt końcowy renderu jest taki sam jak na psc. dodam, że render robię w miarę dużej rozdzielczości (5000x3000). wcześniej renderowało się wszystko w porządku

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Final gather to obliczanie global illumination (wklep w google ) w mental rayu. Jak skończy się liczyć FG to zacznie się normalny rendering obrazka

Gość Sabina Kania
Napisano

problem w tym, że tylko takie okno jest przy rendering (tzn. z taką komendą). Do normalnego renderu nie dochodzi, po Computing Final Gather Point ramka się zamyka i wizualizacja jest cała w pikselach. Wcześniej było tak jak opisałeś.

Napisano

W render setup masz zakładkę Indirect Illumination. Zjedź w niej na sam dół i odznacz (może przypadkowo zaznaczyłaś) calculate FG/Gi and skip final rendering. Pewnie już za późno bo piszesz, że miałaś oddać na drugi dzień ale może przyda sie na przyszłość :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności