Gość Sabina Kania Napisano 9 Styczeń 2014 Napisano 9 Styczeń 2014 Na początku powiem, że na razie raczkuję w 3ds maxie i mam problem z ostrością renderu. Nie wiem czy coś zmieniłam w ustawieniach pewnie tak, ale renderu są BARDZO spikselowane ;( pomóżcie. jak to naprawić? oddanie jutro, a ja renderu zrobić nie mogę. Przesyłam w załączniku prt sc. efekt końcowy renderu jest taki sam jak na psc. dodam, że render robię w miarę dużej rozdzielczości (5000x3000). wcześniej renderowało się wszystko w porządku
maniom Napisano 9 Styczeń 2014 Napisano 9 Styczeń 2014 Final gather to obliczanie global illumination (wklep w google ) w mental rayu. Jak skończy się liczyć FG to zacznie się normalny rendering obrazka
Gość Sabina Kania Napisano 9 Styczeń 2014 Napisano 9 Styczeń 2014 problem w tym, że tylko takie okno jest przy rendering (tzn. z taką komendą). Do normalnego renderu nie dochodzi, po Computing Final Gather Point ramka się zamyka i wizualizacja jest cała w pikselach. Wcześniej było tak jak opisałeś.
maniom Napisano 11 Styczeń 2014 Napisano 11 Styczeń 2014 W render setup masz zakładkę Indirect Illumination. Zjedź w niej na sam dół i odznacz (może przypadkowo zaznaczyłaś) calculate FG/Gi and skip final rendering. Pewnie już za późno bo piszesz, że miałaś oddać na drugi dzień ale może przyda sie na przyszłość :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się