Jump to content

maniom

Members
  • Content Count

    59
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

16 Good

About maniom

  • Rank
    Member
  1. maniom

    Brak Vray-a.

    Nie bardzo wiem o co chodzi ale ty chyba też nie wiesz dlatego obejżyj sobie pare tutoriali z obsługi 3d maxa i podstawowych funkcji
  2. W render setup masz zakładkę Indirect Illumination. Zjedź w niej na sam dół i odznacz (może przypadkowo zaznaczyłaś) calculate FG/Gi and skip final rendering. Pewnie już za późno bo piszesz, że miałaś oddać na drugi dzień ale może przyda sie na przyszłość :)
  3. Final gather to obliczanie global illumination (wklep w google ) w mental rayu. Jak skończy się liczyć FG to zacznie się normalny rendering obrazka
  4. Strasznie nienaturalnie to wygląda. Ja bym chyba zrobił tak: najpierw render z nałożonym na kryształy vraylightmtrl. Później drugi render z nałożonym materiałem szkła i odpowiednie nałożenie tego na siebie w photoshopie czy tam w czym innym w czym robisz kompozycje
  5. maniom

    Brak Ram'u

    W render setup -> zakładka settings Vraya jest "Dynamic memory limit". Zmniejsz to i zobacz czy pomogło. Zmień też niżej "default geometry" na dynamic
  6. Ktoś może wie w jaki sposób użyć Vue, żeby chmury były widoczne w odbiciach ale nie renderowały się? Coś jak opcja Visible for camera?
  7. Czym renderujesz ?? Jeśli Vray to w ustawieniach materiału w zakładce reflection masz coś takiego jak subdivs, zwiększ ten parametr aż render bezie w miare czysty. Dodatkowo światło też ma coś takiego i tam też trzeba to zwiększyć. Ogólnie rendering to temat rzeka i aby otrzymać fotorealistyczny render czeka cię sporo czytania a większość jest już omówiona tu na forum
  8. Może są prześwietlone i przez to nie widać tekstury ?
  9. A nie może być jeden render panoramiczny pokazujący 360 stopni na raz ?
  10. maniom

    sztuczne swiatło

    Jeśli masz w scenie dużo świateł i musiał byś zmieniać każde po kolei to wiadomo, że lepiej zmieniać ustawienia kamery ale to wszystko zależy od ciebie. Nie ma jednej zasady jak to należy robić. Ustawiaj, zmieniaj, renderuj, ćwicz a wypracujesz sobie własną metodę pracy
  11. A w czym renderujesz ? bo moze renderer nie obsluguje fuma albo sprawdz w zakladce rendering->effects czy jest dodane fusion works renderer
  12. Podaj wiecej szczegółów bo nikt nie jest wróżką i nie wie co mogłeś zepsuć. Wrzuć render sceny i screeny ustawien fuma.
  13. Google wypuściło dużą aktualizacje w street view obejmująca większą część Polski, można oglądać nawet małe miasta i sporo wsi. Dodatkowo znalazłem program do robienia panoram 360* właśnie ze street view. Może komuś przydać się do robienia hdr'ek pod własne niekomercyjne projekty. http://olbyonline.com/downloads/StreetViewGrabber/StreetViewGrabber(v1.0.0).zip Żeby zrobić panoramę wystarczy znaleźć interesujące nas miejsce i nacisnąć ikonkę spinacza po lewej stronie google maps. Wygenerowany link wkleić do programu, wybrać folder docelowy i wcisnąć grab. Zdjęcia przy ustawieniu największego zoom level są w rozdzielczości nawet (przykładowe zdjęcie) 13312x6656. Po wyostrzeniu w photoshopie mogą być całkiem użyteczne.
  14. A teksture o ile jakaś była dodałeś ?
  15. Oto mój nowy projekt domku, jak narazie render wstępny więc jakość słaba ale może rzuci wam się w oko coś co trzeba poprawić. Narazie planuje zmienić drzewa w tle, zrobić jakąś kamienną elewacje myśle, że tak do wysokości okien na parterze, dorobić okno na tym skośnym wystającym daszku i wstawić samochód na podjeździe. I jeszcze najważniejsze pytanie: skąd bierzecie ludzi do wizualizacji bo te z modeli evermotion są kiepskiej jakości a wrzucenie jakiegoś konketnego, realistycznego modelu jest bez sensu więc najlepiej w post dodać ale właśnie skąd? Wycinacie ze zdjęć i wklejacie ? A co z cieniem, żeby był realistyczny też doklejacie?
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy