Skocz do zawartości

[Particle Flow] Każda cząsteczka z własnym materiałem


matt881

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

chcę za pomocą PF rozmieścić dużo obiektów w przestrzeni. Wygląda to tak:

- mam kilka obiektów, każdy ze swoim własnym materiałem Standard

- łączę je w grupę, i w dodaje grupę do PF (Shape Instance, i od razu Group Members)

- i niestety wszystkie obiekty (cząsteczki) mają ten sam kolor, w ogóle nie zachowują swojego materiału, który był wcześniej dodany

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Hm... Nigdy w ten sposob nie myslalem. Masz 3 rozne "eventy" do materialow, niby Material Frequency moglby zalatwic sprawe (wg opisu) ale nigdy go nie uzywalem i na szybko sprawdzając to wydaje sie ze nawet nie sluzy do tego. Ile masz roznych tych materialow? Moze rozbic po proastu na kilka PF Source'ow i byloby z glowy? Do kazdego przypisac inny material (zrobic material overwrite wrzucajac material staric w globalu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc tak:

- jest 5. materiałów, nie będzie ani więcej ani mniej

- chciałem dać to wszystko w jednym pfsource bo miałem nadzieję, że dodając Keep Apart obiekty nie będą kolidować ze sobą...

 

Faktycznie, chyba najprostszym sposobem będzie, jak napisałeś, rozbić to na kilka oddzielnych źródeł. Także dzięki:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności