matt881 Napisano 11 Styczeń 2014 Share Napisano 11 Styczeń 2014 Cześć, chcę za pomocą PF rozmieścić dużo obiektów w przestrzeni. Wygląda to tak: - mam kilka obiektów, każdy ze swoim własnym materiałem Standard - łączę je w grupę, i w dodaje grupę do PF (Shape Instance, i od razu Group Members) - i niestety wszystkie obiekty (cząsteczki) mają ten sam kolor, w ogóle nie zachowują swojego materiału, który był wcześniej dodany Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Juzwa Napisano 11 Styczeń 2014 Share Napisano 11 Styczeń 2014 Hm... Nigdy w ten sposob nie myslalem. Masz 3 rozne "eventy" do materialow, niby Material Frequency moglby zalatwic sprawe (wg opisu) ale nigdy go nie uzywalem i na szybko sprawdzając to wydaje sie ze nawet nie sluzy do tego. Ile masz roznych tych materialow? Moze rozbic po proastu na kilka PF Source'ow i byloby z glowy? Do kazdego przypisac inny material (zrobic material overwrite wrzucajac material staric w globalu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matt881 Napisano 11 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 11 Styczeń 2014 No więc tak: - jest 5. materiałów, nie będzie ani więcej ani mniej - chciałem dać to wszystko w jednym pfsource bo miałem nadzieję, że dodając Keep Apart obiekty nie będą kolidować ze sobą... Faktycznie, chyba najprostszym sposobem będzie, jak napisałeś, rozbić to na kilka oddzielnych źródeł. Także dzięki:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się