GutekPL Napisano 11 Styczeń 2014 Napisano 11 Styczeń 2014 Witam jest to moja pierwsza zabawa z Reactorem w 3D MAX 2009 i jak zwykle to jest mam mały problem. Chciałbym rozmieścić kostki lodu w kieliszku do drinka nie ręcznie a za pomocą Reactora. Pierwsze moje próby i na wstępie w okienku Reactor real time preview nie pojawia się kieliszek (chyba jest zbyt dużo wierzchołków) i po przeliczeniu kilku klatek kostki lodu jakoś dziwnie się zachowują zamiast spadać do kieliszka to rozsypują się na boki. Stworzyłem coś podobnego na prostych obiektach i bez problemu poszło. Czy Wiecie może gdzie robię błąd ? Może są zbyt skomplikowane obiekty żeby użyć reactora. Czy jest może jakiś plugin do 3d maxa 2009 który bez problemu by takie coś wykonał? Poniżej zrobiłem kilka zrzutów ustawień: Pozdrawiam i dzięki za ewentualną odpowiedź.
Juzwa Napisano 11 Styczeń 2014 Napisano 11 Styczeń 2014 Hej, Z reactora nigdy nie korzystalem, dosyc archaiczne to narzedzie. Ale probowalbym zmienic kieliszek na convex hull mesh. Jak jest opcja to sumie kostrki tez lepiej ustawic na convex hull (czyli mesh kolidujacy bedzie takiej samej geometrii co oryginalny mesh). Moglbys tez zresetowac xforma, chociaz wydaje mi sie ze z automatu przed symulacja powinien reactor sam to zrobic, ale nic nie szkodzi jak sam tez to zrobisz. Tylko nie modyfikator, ale utilities > reset xform.
GutekPL Napisano 13 Styczeń 2014 Autor Napisano 13 Styczeń 2014 Cześć, Dzisiaj sprawdziłem i jedynie co się poprawiło to znaczny wzrost przeliczania klatek animacji. Natomiast nadal znika obiekt kieliszka i kostki lody rozsypują się na boki. Jest może jakiś program/plugin który wykonałby tą czynność prawidłowo ? [Juzwa] - Dzięki za szybką odpowiedź i pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się