erykowal Napisano 13 Styczeń 2014 Napisano 13 Styczeń 2014 Chce, wybrać miejsca w których będzie normal maps na przemian z refleksja. Edytowanie map normalnych odbywa się jedynie w nodach z nowymi oknami do ladowania bitmap. I jakos mam problem z tym. Laduje w rozne kanaly noda z alpha i nic. Może macie sprawdzona na to metode.
qbaqbaMAX3D Napisano 13 Styczeń 2014 Napisano 13 Styczeń 2014 nod z kanalem alpha wstaw w color>amplitude noda normal maps. Sprawdz jaki masz blending w nodzie color leyer powinien byc normal. Tez mialem taki problem gdyz blending ustawiony byl na alpha, a powinien byc normal.
erykowal Napisano 19 Styczeń 2014 Autor Napisano 19 Styczeń 2014 dzięki qba, a czy można uzyskac wartości pośrednie. Czyli nie wycinac do zera lecz np. 20% w pewnych miejscach, a w innych 100% i 0% A i czy można mieszac np. dwie normal mapy z sobą??? pozdrawiam Eryk
qbaqbaMAX3D Napisano 26 Styczeń 2014 Napisano 26 Styczeń 2014 w wewnątrz noda color wstaw mapy w roznej skali szarości. Czy można mieszc mapy tego nie wiem, zycie jeszcze do tego mnie nie zmusilo :) ale zapewne można musisz pokombinować. Na pewno się uda.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się