Napisano 17 Styczeń 201411 l Taki projekcik ostatnio zrobiłem, żeby poćwiczyć compositing cg z real futydżem. Sekwencja z niezależnego filmu "Little Monsters" by Jay Carver. Pozdro
Napisano 17 Styczeń 201411 l Hej, jak dla mnie to fajno wyglada. Mysle, ze mozna by bylo jeszcze popracowac nad lepszym wtopieniem tego dymu w montaz filmowy. Zeby byl jeszcze bardzej czescia tego swiata. Na breakdownie widzialem tez, ze cos jej tam z ust wyplywalo, jakis szlam ale na finalnym ujeciu tego raczej nie widac. Ale ja sie w sumie nie znam, wiec moge sie mylic.
Napisano 17 Styczeń 201411 l Dzięki Tazio. W pełni się z Tobą zgadzam co do montażu. Bardzo mi tu brakuje ujęcia z boku, w którym widać by było obie aktorki i przepływ dymu ale niestety nie miałem wpływu na zdjęcia więc musiałem walczyć z tym co miałem. Co do szlamu to nie wstawiłem go ostatecznie do ujęcia bo nie pasował, nie wtapiał się, był zbyt płasko zrobiony a nie miałem już czasu na kolejne simki. Pozdro
Napisano 17 Styczeń 201411 l No, ujecie z boku moglo by dodac glebi. Caly poczatek mi sie podoba.Tak sobie mysle, dla mnie najslabszy moment jest miedzy 42 i 44 sek. Ten taki gesty dym po prawej stronie. Ale trzeba przyznac ze nie wyglada na latwe ujecie do wkomponowania dymu. Renderowales RGB pass? Robiles kilka symulacji i laczyles czy wszystko w jednej symulacji?
Napisano 17 Styczeń 201411 l Nie renderowałem rgb passa ale dobrze, że mi o tym przypomniałeś bo już dawno miałem ogarnąć ten temat :-) Robiłem kilka symulacji i dopiero w afterze się bawiłem timingiem i hierarchią renderów.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto