Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam, piszę pracę inżynierską pt Animacja twarzy człowieka, niestety u mnie na uczelni nie ma zbyt kompetentnych ludzi i jestem zdana sama na siebie, stąd moje pytanie kieruję tutaj do Was :) Zrobiłam pierwszy model (pracuję w 3ds max) z zastosowanie morpherow, nie satysfakcjonuje mnie za bardzo jak to działa i zaczęłam szukać innego sposobu i natknęłam się na bones... czy ktoś ma jakiś tutorial (być może jakimś cudem na niego nie trafiłam) gdzie w miare prosty sposób jest wytłumaczone co i jak od początku do końca? Chciałabym uzyskać jak najlepszy efekt chociaż wiem, że to lata praktyki ...mam jednak nadzieję, że ktoś z Was mnie ukierunkuje i pomoże...

 

Będę wdzięczna,

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witaj. Z mej strony poleciłbym Ci tutoriala z cgacademy o riggingu ogra, tam są pokazane 3 różne sposoby na rig twarzy o ile dobrze pamiętam, właśbie morphem, bone i chyba jest pokazane jak napisać samemu kontrolery do twarzy.

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.