waza Napisano 19 Styczeń 2014 Napisano 19 Styczeń 2014 Witam. Znowu siedzę na włosami i robię dosyć często próbne renderingi na niskich ustawieniach. Niestety w trybie Particle Edit włosy się nie renderują i muszę przechodzić do trybu Object Mode. Zmieniłem sobie nawet klawiszologię, ale mimo tego są to dwa przyciśnięcia klawiszy. Przy częstych renderingach jest to po prostu upierdliwe. Pytanie: czy można w trybie Particle Edit tak ustawić Blendera, żeby renderował włosy?
ikkiz Napisano 30 Styczeń 2014 Napisano 30 Styczeń 2014 nie, Particle Edit włosy się nie renderują. Owszem, fajnie by było, jak by się _jakoś_ renderowały, ale po drodze są pytania, na które by trzeba było sobie odpowiedzieć: jak miały by się renderować dokładnie? Bo tam jest kilka możliwości, na przykład ukrywanie włosów (h) wyłączanie childrens, zmiana ilości segmentów interpolowanych w tym trybie (dla zwiększenia wydajności). Pewnie to nie jest rozwiązane, więc podgląd by mógł nie być zawsze reprezentatywny. Natomiast to, że blender po naciśnięciu F12 pozostaje w trybie particle edit, zamiast na przykład przejść w object mode, to już należy zakwalifikować, jako niedopatrzenie, bo tez parę razy się naczekałem na łysy render.
waza Napisano 30 Styczeń 2014 Autor Napisano 30 Styczeń 2014 Dzięki za odpowiedź. Tak myślałem, że się nie da. Po cichu jednak liczyłem trochę na Kramona. Dla Niego w Blenderze wszystko jest proste i do zrobienia. Nawet myślałem, że może wyprodukuje jakiś filmik albo chociaż obieca takowy zrobić. [Cholera, ale jestem złośliwy dla Największego Miłośnika Blendera na forum. Mam nadzieję jednak, że przyjmie to tylko jako żart.] Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się