Napisano 19 Styczeń 201411 l Witam. Znowu siedzę na włosami i robię dosyć często próbne renderingi na niskich ustawieniach. Niestety w trybie Particle Edit włosy się nie renderują i muszę przechodzić do trybu Object Mode. Zmieniłem sobie nawet klawiszologię, ale mimo tego są to dwa przyciśnięcia klawiszy. Przy częstych renderingach jest to po prostu upierdliwe. Pytanie: czy można w trybie Particle Edit tak ustawić Blendera, żeby renderował włosy?
Napisano 30 Styczeń 201411 l nie, Particle Edit włosy się nie renderują. Owszem, fajnie by było, jak by się _jakoś_ renderowały, ale po drodze są pytania, na które by trzeba było sobie odpowiedzieć: jak miały by się renderować dokładnie? Bo tam jest kilka możliwości, na przykład ukrywanie włosów (h) wyłączanie childrens, zmiana ilości segmentów interpolowanych w tym trybie (dla zwiększenia wydajności). Pewnie to nie jest rozwiązane, więc podgląd by mógł nie być zawsze reprezentatywny. Natomiast to, że blender po naciśnięciu F12 pozostaje w trybie particle edit, zamiast na przykład przejść w object mode, to już należy zakwalifikować, jako niedopatrzenie, bo tez parę razy się naczekałem na łysy render.
Napisano 30 Styczeń 201411 l Autor Dzięki za odpowiedź. Tak myślałem, że się nie da. Po cichu jednak liczyłem trochę na Kramona. Dla Niego w Blenderze wszystko jest proste i do zrobienia. Nawet myślałem, że może wyprodukuje jakiś filmik albo chociaż obieca takowy zrobić. [Cholera, ale jestem złośliwy dla Największego Miłośnika Blendera na forum. Mam nadzieję jednak, że przyjmie to tylko jako żart.] Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto