Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

Znowu siedzę na włosami i robię dosyć często próbne renderingi na niskich ustawieniach. Niestety w trybie Particle Edit włosy się nie renderują i muszę przechodzić do trybu Object Mode. Zmieniłem sobie nawet klawiszologię, ale mimo tego są to dwa przyciśnięcia klawiszy. Przy częstych renderingach jest to po prostu upierdliwe.

 

Pytanie: czy można w trybie Particle Edit tak ustawić Blendera, żeby renderował włosy?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 935
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie, Particle Edit włosy się nie renderują. Owszem, fajnie by było, jak by się _jakoś_ renderowały, ale po drodze są pytania, na które by trzeba było sobie odpowiedzieć: jak miały by się renderować dokładnie? Bo tam jest kilka możliwości, na przykład ukrywanie włosów (h) wyłączanie childrens, zmiana ilości segmentów interpolowanych w tym trybie (dla zwiększenia wydajności). Pewnie to nie jest rozwiązane, więc podgląd by mógł nie być zawsze reprezentatywny. Natomiast to, że blender po naciśnięciu F12 pozostaje w trybie particle edit, zamiast na przykład przejść w object mode, to już należy zakwalifikować, jako niedopatrzenie, bo tez parę razy się naczekałem na łysy render.

Napisano
  • Autor

Dzięki za odpowiedź.

Tak myślałem, że się nie da. Po cichu jednak liczyłem trochę na Kramona. Dla Niego w Blenderze wszystko jest proste i do zrobienia. Nawet myślałem, że może wyprodukuje jakiś filmik albo chociaż obieca takowy zrobić. [Cholera, ale jestem złośliwy dla Największego Miłośnika Blendera na forum. Mam nadzieję jednak, że przyjmie to tylko jako żart.]

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności