Karakan Napisano 24 Styczeń 2014 Napisano 24 Styczeń 2014 Postanowiłem zebrać trochę informacji o wypalaniu tekstur w programie xNormal z wykorzystaniem danych z pomalowanego modelu high poly. Jest to prosta i szybka metoda na stworzenie tekstury diffuse (i przy okazji normal), która w wielu przypadkach wystarcza na potrzeby gry (no chyba, że pracujemy na AAA :) ). Sam miałem trochę zabawy z ogarnięciem tego i znalezieniem kolmpletnych informacji w necie kiedy zaczynałem zabawę z xNormalem, więc mam nadzieję, że komuś się przyda. Opisane krok po kroku, więc bez problemu powinny to ogarnąć nawet osoby zaczynające dopiero zabawę z xNormal. https://dl.dropboxusercontent.com/u/44852865/Xnormal%20tutorial.jpg alternatywny link: http://fav.me/d72kh8x
ch3steros Napisano 26 Styczeń 2014 Napisano 26 Styczeń 2014 Zapytam się czy nie opcji jak w maxie żeby generować mapy na podstawie id ? i nie odsuwać tego/exportować po jednym, bo gdy jest tego dużo to taki proces zajmie cały dzień ;)
Karakan Napisano 28 Styczeń 2014 Autor Napisano 28 Styczeń 2014 Szczerze mówiąc to nie wiem, nigdy nie miałem potrzeby próbować. Zawsze przy wypalaniu eksportuję sobie model low poly i high poly w takich partach, żeby kolejne części sobie wzajemnie nie przeszkadzały i nie zajmuje to wcale tak dużo czasu jakby się mogło wydawać :) Sam eksport wszystkiego to dosłownie kilka minut, góra 5 - 10 jak trzeba eksportować większe siatki z Zbrusha. I można spokojnie wypalać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się