Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Postanowiłem zebrać trochę informacji o wypalaniu tekstur w programie xNormal z wykorzystaniem danych z pomalowanego modelu high poly. Jest to prosta i szybka metoda na stworzenie tekstury diffuse (i przy okazji normal), która w wielu przypadkach wystarcza na potrzeby gry (no chyba, że pracujemy na AAA :) ).

 

Sam miałem trochę zabawy z ogarnięciem tego i znalezieniem kolmpletnych informacji w necie kiedy zaczynałem zabawę z xNormalem, więc mam nadzieję, że komuś się przyda. Opisane krok po kroku, więc bez problemu powinny to ogarnąć nawet osoby zaczynające dopiero zabawę z xNormal.

 

https://dl.dropboxusercontent.com/u/44852865/Xnormal%20tutorial.jpg

 

alternatywny link:

http://fav.me/d72kh8x

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 4,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zapytam się czy nie opcji jak w maxie żeby generować mapy na podstawie id ? i nie odsuwać tego/exportować po jednym, bo gdy jest tego dużo to taki proces zajmie cały dzień ;)

Napisano
  • Autor

Szczerze mówiąc to nie wiem, nigdy nie miałem potrzeby próbować. Zawsze przy wypalaniu eksportuję sobie model low poly i high poly w takich partach, żeby kolejne części sobie wzajemnie nie przeszkadzały i nie zajmuje to wcale tak dużo czasu jakby się mogło wydawać :) Sam eksport wszystkiego to dosłownie kilka minut, góra 5 - 10 jak trzeba eksportować większe siatki z Zbrusha. I można spokojnie wypalać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności