Skocz do zawartości

[Game Art] Szybkie tworzenie kompletnej tekstury diffuse z wykorzystaniem xNormal [xN


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Postanowiłem zebrać trochę informacji o wypalaniu tekstur w programie xNormal z wykorzystaniem danych z pomalowanego modelu high poly. Jest to prosta i szybka metoda na stworzenie tekstury diffuse (i przy okazji normal), która w wielu przypadkach wystarcza na potrzeby gry (no chyba, że pracujemy na AAA :) ).

 

Sam miałem trochę zabawy z ogarnięciem tego i znalezieniem kolmpletnych informacji w necie kiedy zaczynałem zabawę z xNormalem, więc mam nadzieję, że komuś się przyda. Opisane krok po kroku, więc bez problemu powinny to ogarnąć nawet osoby zaczynające dopiero zabawę z xNormal.

 

https://dl.dropboxusercontent.com/u/44852865/Xnormal%20tutorial.jpg

 

alternatywny link:

http://fav.me/d72kh8x

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Zapytam się czy nie opcji jak w maxie żeby generować mapy na podstawie id ? i nie odsuwać tego/exportować po jednym, bo gdy jest tego dużo to taki proces zajmie cały dzień ;)

Napisano

Szczerze mówiąc to nie wiem, nigdy nie miałem potrzeby próbować. Zawsze przy wypalaniu eksportuję sobie model low poly i high poly w takich partach, żeby kolejne części sobie wzajemnie nie przeszkadzały i nie zajmuje to wcale tak dużo czasu jakby się mogło wydawać :) Sam eksport wszystkiego to dosłownie kilka minut, góra 5 - 10 jak trzeba eksportować większe siatki z Zbrusha. I można spokojnie wypalać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności