Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Mój problem polega na omijaniu obiektów poprzez funkcję Cloth. Dodaję przedmioty poniżej "kołdry" do kolizji, ale ona przelatuje dalej. No może zostaje na ChampferBoxie (chyba sie tak to pisze), ale strasznie brzydko prześwitują narożniki. Nie mam pojęcia co mogę zmienić. Probowałem zmianę z Unitami - nic. Zamieszczam screena renderu, jak to wygląda na tą chwilę.

 

P.S.- Jeśli zły dział to przepraszam, świeżak jestem :)

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Najczęstsze problem clotha są z winy nierzeczywistych rozmiarów. Jak ma być narzuta na kanapę to musi mieć 2 x 3 m (mniej więcej). Inaczej wszystko się sypie. Jak wymiary są poprawne to zwiększ wymiar kolizji dla collision object (depth lub offset - ale zacznij od pierwszego). Czasami trzeba też zagęścić siatki obiektów, tylko oblicza się dłużej.

Pozdrawiam B.

Napisano

ja bym troszkę oszukał. Weź kołdrę powiększ troszkę, tzn wyskaluj we wszystkich wymiarach, a potem lekko ją podnieś do góry. powinno wyglądać ok;)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności