ItsAgainMe Napisano 31 Styczeń 2014 Napisano 31 Styczeń 2014 Co zrobić, żeby nie pojawiał się na szkle zielony kolor przy renderze? W scenie nie mam ani jednego zielonego obiektu, a szkła użyłem tego http://www.vray-materials.de/all_materials.php?mat=1997
ItsAgainMe Napisano 1 Luty 2014 Autor Napisano 1 Luty 2014 Zmieniałem grubość i taki efekt występuje zarówno przy cieniutkiej szybie, jak i grubej :/ teraz przy renderowaniu zaczęło wyskakiwać mi ostrzeżenie: M "C" (A) is not compatible with vray and may cause problems. Czego to dotyczy, czym jest M "C" (A)?
turboultra Napisano 2 Luty 2014 Napisano 2 Luty 2014 Zrob sobie sam zwykle szklo - nowy vray mtrl, refraction na prawie 100% + jakies reflection mozesz dodac, narzucic material na szybe i wyrenderowac znowu. Z materialem nie powinno byc problemow bo jak sam z niego korzystalem zachowywal sie OK - cos kombinowales z nim moze ? W materiale mozesz fog color ustawic na 255,255,255 w skali szarosci do testow, bo w materiale jest leciutki odcien zielonego ustawiony (ogolnie nie powinno sie nigdy ustawiac granicznych wartosci dla koloru, ale do testu mozesz zrobic).
ItsAgainMe Napisano 4 Luty 2014 Autor Napisano 4 Luty 2014 Chyba coś jest jednak nie tak z tym materiałem, bo ściągnąłem inne szkło z tej strony i wygląda normalnie, przy czym ma ładniejsze odbicia ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się