Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Koledzy proszę o pomoc: mój problem polega na tym, że teksturuję bryłę w pliku .max, eksportuję do pliku 3ds i tu pojawia się problem. zamieniam obiekt na poly i poszczególnym elementom nadaję tekstury a następnie UVW Mapuję, następnie zapisuję do pliku 3ds. w pliku 3ds jak chce nałożyć teksturę to nakłada na całą bryłę, a powinien na poszczególny element. Kombinowałem już w ten sposób że każdy element mial inną teksturę ale to nic nie pomaga. Co muszę zrobić?

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

już tłumaczę. nakładam teksturę na mebel z pliku DWG. Eksportuję do pliku 3DS. Otwieram plik 3DS (otwiera sie bez tekstur jako szara bryła), w momencie gdy przenoszę teksturę i chcę nałożyć ją na jeden element nakłada mi na całość a chciałbym żeby tekstura nakładała się na każdy element z osobna

Napisano

Jak rozumiem, masz model mebla w formacie DWG. Max importuje pliki DWG i najprościej pominąć etap konwersji na 3ds. W czasie importu możesz określić pewne parametry: np. czy plik DWG ma być importowany poprzez warstwy, obiekty itp. Jest to o tyle istotne, że wybór złej opcji da Tobie taki właśnie efekt jaki masz teraz . Obiekt jest pojedynczym elementem i dlatego nakładając materiał pokrywa on całość.

Podeślij na e-mail ten model DWG to powiem Tobie co zrobić.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności