Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Bardzo frustrujac bug non stop pojawia sie gdzies w trakcie mojego workflow.

 

W kazdym razie gdzies po drodze powstaja dodatkowe kanały UV. Wydaje mi sie ze przy kopiowaniu obiektow.

 

Ogolnie w niczym to mi osobiscie nie przeszkadza. Ale jak robi sie rzeczy do gier to ma to ogromne znaczenie.

 

Czesc obiektow potem na inne kanały i zle wyswietlaja sie texturki. Rzecz wraca do mnie i to ja mam opier... ze cos zwaliłem - uwielbiam gamedev i wszystkich "programistow".

 

Najlepsze ze w trakcie pracy nawet nie widac ze jeden kanał wskoczyl na 2gi, 3ci, czy 4ty.

 

Ja mam taki sposob: megruje wszystkie obiekty, eksportuje do fbx, importuje do nowej sceny i pobieram material. Dopiero teraz bedzie widac ktora mapka ma inny kanał niż "1".

 

Dziala dopoki rzecz sie trzyma osobnych texturek . Natomiast jak pomieszaja sie poszczegolne fejsy z tego samego materialu, to ręce załamane. Jedyne co moge zrobic w takiej sytuacji to "clear channels" i rozkladanie uv od nowa. Save i Load takiej uv tez nie pomaga.

 

Najlepsze co mi przychodzi do glowy to najzwyklejsze "zmergowanie" wszystkich kanałow! Wtedy dokaldnie bym widzial na edytorze co wyskoczylo a co nie i jakos recznie mozna juz poprawic.

 

Czy ktos ma jakis sposob na takiego typu zje.... uvki?

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 581
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Napisano

Nie do końca rozumiem. Masz np. 2 obiekty i jeden ma UV na channel 1 a drugi na channel 2? NIe wydaje mi się żeby kopiowanie obiektu przenosiło UV na inny channel.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności