SabaruPL Napisano 7 Luty 2014 Napisano 7 Luty 2014 Jak obrócić pivonta tak żeby czerwona strzałka znalazła się na miejscu zielonej, a zielona na przeciwko czerwonej?
Dynamico Napisano 7 Luty 2014 Napisano 7 Luty 2014 Zakładka Hierarchy -> Affect Pivot Only "Złap' pivota i obróć, przesuń itd. Włącz sobie Angle Snap Toggle to bez problemu obrócisz dokładnie o 90 stopni.
SabaruPL Napisano 7 Luty 2014 Autor Napisano 7 Luty 2014 Może ktoś będzie wiedział. Model chciałem dodać do programu o nazwie FPS Creator i też tak zrobiłem. Za pierwszym razem jak go dałem to był dobrze w programie ustawiony. Później jak dorobiłem kilka szczegółów i dodałem ponownie model do programu leżał on na boku. Myślałem że to coś ze strzałkami więc je wyzerowałem, również osie obrotu. Jednak to nie pomogło. Próbowałem obrać strzałkami tak jak napisał Dynamico ale jednak to nie jest to. Może ktoś wie co źle zrobiłem. Próbowałem kilka opcji ale wszystkie zawiodły.
diabelt Napisano 8 Luty 2014 Napisano 8 Luty 2014 Sobie możesz obracać strzałkami do woli. Zobacz czy reset xform coś da.
SabaruPL Napisano 8 Luty 2014 Autor Napisano 8 Luty 2014 Strzałkami obracałem ale myślałem że coś źle robiłem ale jednak nie. Reset xform też robiłem i nie pomógł i dalej nie wiem czemu to raz jest dobrze ustawione po imporcie a raz nie.
diabelt Napisano 8 Luty 2014 Napisano 8 Luty 2014 Może coś w opcjach eksportu? W jakim formacie eksportujesz? Nie znam FPS creator więc strzelam w ciemno;)
SabaruPL Napisano 8 Luty 2014 Autor Napisano 8 Luty 2014 Taki dziwny plik z rozszerzeniem nazwapliku.X potem ten plik trzeba jeszcze przerobić na inny format z rozszerzeniem nazwapliku.fpe (jest specjalny program do tego) i dopiero można dodać go do programu.
Rekomendowane odpowiedzi