Napisano 9 Luty 201411 l Krótko: Pomimo ustawienia bitmapy z wczytanego obrazka i przypisaniu go do Arch&Designa z materiałów mental ray'a po przypisaniu uzyskanego materiału do wielokąta obrazek się nie wyświetla. Dłużej: Robiłem sobie niedzielne ćwiczenia. Projekt bardzo prosty bo ledwo co zacząłem swoją przygodę z 3ds Maxem: drewniana ramka, a w niej obrazek, który tak właściwie jest zdjęciem, które sam zrobiłem. Ramka się udała. Gdy chciałem pokolorować otrzymane wielokąty drewniana ramka wyszła, ale już zdjęcie się nie wczytało. Szukałem trochę w pomocy 3ds Maxa i znalazłem tam tutorial, który pokazywał jak ze zdjęcia zrobić obiekt 3D("Creating the First House"). Tam pokazują jak przypisać zdjęcie do prostokąta. Chociaż zrobiłem wszystko krok po korku mój prostokąt jak był czarny tak taki pozostał. Pomimo googlowania i przeszukiwania forum Max3d nie znalazłem odpowiedzi dlatego proszę o pomoc. Jeśli przeoczyłem taki wątek, z góry przepraszam za zamieszanie i bałagan.
Napisano 9 Luty 201411 l może być tak że twojemu obiektowi geometria się przekręciła na druga stronę zobacz czy nadanie modyfikatora normal nie załatwi sprawy
Napisano 9 Luty 201411 l Serratus dzięki. Rozwiązanie bardzo proste. Tak proste, że aż mi wstyd, ale wiadomo uczę się. Miałeś rację, ustawiłem "Show materials in viweport as standard display with maps" i od razu wszystko śmiga. Skalpel3d niestety nie dobrnąłem do Twojego rozwiązania, ale również dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam.