Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Jestem początkującym w zbrushu i mam prośbę swoją postać już wykonałem i teraz chce zrobić skrzydła w miarę reaalistyczne

znalazłem coś jak poniżej

nie wiem jak się do tego zabrać może kilka wskazówek zastanawia mnie jak to jest że mozna edytowac każde pióro i je obracać z tego co widzę nie jest to chyba subtool.

po zrobieniu skrzydeł chcę osiągnąć taką animację

na animację daję sobie jeszcze jakiś miesiąc najpierw skrzydła

zapytam jak klasyk POMOŻECIE??

• Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki za pomoc zrobiłem inserta i jakoś to wygląda z tym że jakoś.... Nie mam pojęcia jak edytować wcześniej dodane elementy

Tak jak na filmiku gostek wybiera dowolny element i go skaluje. Podpowiesz jak edytować wcześniejszy element np. dodałem dziesiąte pióro i jak teraz cofnąć się na pierwszy czy drugi element i go zeskalować

Napisano

Na filmiku gość ma ustawione Polygroups na każdy element osobno, sprawdź u siebie czy po włączeniu Polyframe (domyślnie Shift + F) każde pióro ma inny kolor.

Jeśli tak to w trybie Move / Scale albo Rotate klikasz Ctrl+Shift+LPM na elemencie i jest on w tym momencie wyodrębniony, możesz nim ruszać, skalować, obracać do woli, nie psując przy tym pozostałych części modelu.

Jeśli nie, to najłatwiej będzie ustawić sobie polygroupy za pomocą Auto Groups w zakładce Polygroups. Jeżeli nie masz włączonego dynamesha i te elementy nie są ze sobą połączone w jedną siatkę to prawdopodobnie idealnie się pogrupują automatycznie.

Pozdrawiam

Napisano (edytowane)

Aby nie było wtopy że truję ci du***pe chcę zrobić animację gdzie archanioł podąża przez świat w 4wymiarze my go nie widzimy ale on nas tak i nasze niedoskonałości nasze czyli (ludzi). Kilka efektów niszczenia i naprawiania świata :) Zanim będe animować tworzę postać jak poniżej

C:\Users\quantum\Desktop\archaniol_ubrany