quantum77fx Napisano 9 Luty 2014 Napisano 9 Luty 2014 Witam Jestem początkującym w zbrushu i mam prośbę swoją postać już wykonałem i teraz chce zrobić skrzydła w miarę reaalistyczne znalazłem coś jak poniżej nie wiem jak się do tego zabrać może kilka wskazówek zastanawia mnie jak to jest że mozna edytowac każde pióro i je obracać z tego co widzę nie jest to chyba subtool. po zrobieniu skrzydeł chcę osiągnąć taką animację na animację daję sobie jeszcze jakiś miesiąc najpierw skrzydła zapytam jak klasyk POMOŻECIE??
serratus Napisano 9 Luty 2014 Napisano 9 Luty 2014 To jest zrobione za pomocą insert mesha, zobacz sobie to: http://pixologic.com/zclassroom/homeroom/lesson/insert-mesh/ Gościu z filmiku pewnie sobie przygotował model jednego pióra i później tylko powielał, skalował i obracał.
quantum77fx Napisano 10 Luty 2014 Autor Napisano 10 Luty 2014 Dzięki za pomoc zrobiłem inserta i jakoś to wygląda z tym że jakoś.... Nie mam pojęcia jak edytować wcześniej dodane elementy Tak jak na filmiku gostek wybiera dowolny element i go skaluje. Podpowiesz jak edytować wcześniejszy element np. dodałem dziesiąte pióro i jak teraz cofnąć się na pierwszy czy drugi element i go zeskalować
serratus Napisano 10 Luty 2014 Napisano 10 Luty 2014 Na filmiku gość ma ustawione Polygroups na każdy element osobno, sprawdź u siebie czy po włączeniu Polyframe (domyślnie Shift + F) każde pióro ma inny kolor. Jeśli tak to w trybie Move / Scale albo Rotate klikasz Ctrl+Shift+LPM na elemencie i jest on w tym momencie wyodrębniony, możesz nim ruszać, skalować, obracać do woli, nie psując przy tym pozostałych części modelu. Jeśli nie, to najłatwiej będzie ustawić sobie polygroupy za pomocą Auto Groups w zakładce Polygroups. Jeżeli nie masz włączonego dynamesha i te elementy nie są ze sobą połączone w jedną siatkę to prawdopodobnie idealnie się pogrupują automatycznie. Pozdrawiam
quantum77fx Napisano 11 Luty 2014 Autor Napisano 11 Luty 2014 (edytowane) Aby nie było wtopy że truję ci du***pe chcę zrobić animację gdzie archanioł podąża przez świat w 4wymiarze my go nie widzimy ale on nas tak i nasze niedoskonałości nasze czyli (ludzi). Kilka efektów niszczenia i naprawiania świata :) Zanim będe animować tworzę postać jak poniżej teraz dorabiam skrzydła i bede animował w 3dmax daję sobie jeszcze jakiś miesiąc na animację postaci i miesiąc na stworzenie krainy animacja ma być 3-5m widzę że fotka nie weszła zatem zostawie ją na tym adresie http://chomikuj.pl/hdstudio folder formum 3dmax może coś podpowiesz możę kroszę złą drogą: Jeszcze raz sorrki że cię męczę ale masz wiedzę i pewnie dla ciebie jak i dla mnie jest to hobbya taka muza ma towarzyszyć animacji oczywiściejeden utwór około 3,5 minuty Edytowane 11 Luty 2014 przez quantum77fx
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się