kandp Posted February 9, 2014 Share Posted February 9, 2014 Witam, importowałem model ze sketchupa do maxa i okazało się że wiele płaszczyzn jest odwróconych. Mam teraz opcję zaznaczać te odwrócone po kolei i klikać Flip Normals ale jest ich naprawdę sporo i zawsze jakieś się jeszcze schowają za rogiem. Czy jest taka opcja żeby najpierw zaznaczyć wszystkie poligony w modelu a potem kliknąć "coś" co by odwróciło je wszystkie w jednym kierunku? Z góry wielkie dzięki! Link to comment Share on other sites More sharing options...
turboultra Posted February 13, 2014 Share Posted February 13, 2014 naloz modyfikator NORMAL i uzyj opcji Unify normals, jak ci odwroci wszytskie do wewnatrz, to naloz na to Edit Poly, zaznacz wszystkie poly i zrob Flip. Link to comment Share on other sites More sharing options...
moser Posted February 26, 2014 Share Posted February 26, 2014 Dzięki za poradę! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts