Napisano 15 Luty 201411 l Siema poszukaj sposobu na zrobienie czegoś takiego w 3ds maxie proszę o jakieś pomysły
Napisano 21 Luty 201411 l Houdini to mój pomysł, ale tobie chodzi o maxa, to pewnie trzeba się pobawić głęboko w PFlow i skryptowanie
Napisano 21 Luty 201411 l Albo cloth i tearing albo mParticles w 2014(stara nazwa box 2 i 3). Płatny tutek do sposobu drugiego: http://incendii.com/training/?p=140 Co do cloth'a, są w zasadzie dwa w maxie: Jak dobrze poszukasz to będziesz miał darmowych tutków na tydzień.
Napisano 21 Luty 201411 l @ApaczoS moznaby zrobić to z cloth i tearing ale nie wiem czy byłoby to efektywne. Z pFlow można mieć wieksza kontrole nad efektem i podejrzewam, ze będzie dużo szybsze od cloth
Napisano 21 Luty 201411 l Podany przykład jest robiony clothem, na pewno kolumna i spadający sufit. Ja wiem czy szybciej, mniej więcej czasowo to samo(w cloth po simie masz już co potrzeba, w pflow zanim zbejkujesz...) ale jak mówisz, w pflow większa kontrola.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto