HellScythe Napisano 15 Luty 2014 Napisano 15 Luty 2014 Siema poszukaj sposobu na zrobienie czegoś takiego w 3ds maxie proszę o jakieś pomysły
MariushO Napisano 21 Luty 2014 Napisano 21 Luty 2014 Houdini to mój pomysł, ale tobie chodzi o maxa, to pewnie trzeba się pobawić głęboko w PFlow i skryptowanie
ApaczoS Napisano 21 Luty 2014 Napisano 21 Luty 2014 Albo cloth i tearing albo mParticles w 2014(stara nazwa box 2 i 3). Płatny tutek do sposobu drugiego: http://incendii.com/training/?p=140 Co do cloth'a, są w zasadzie dwa w maxie: Jak dobrze poszukasz to będziesz miał darmowych tutków na tydzień.
MariushO Napisano 21 Luty 2014 Napisano 21 Luty 2014 @ApaczoS moznaby zrobić to z cloth i tearing ale nie wiem czy byłoby to efektywne. Z pFlow można mieć wieksza kontrole nad efektem i podejrzewam, ze będzie dużo szybsze od cloth
ApaczoS Napisano 21 Luty 2014 Napisano 21 Luty 2014 Podany przykład jest robiony clothem, na pewno kolumna i spadający sufit. Ja wiem czy szybciej, mniej więcej czasowo to samo(w cloth po simie masz już co potrzeba, w pflow zanim zbejkujesz...) ale jak mówisz, w pflow większa kontrola.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się