HellScythe Posted February 15, 2014 Share Posted February 15, 2014 Siema poszukaj sposobu na zrobienie czegoś takiego w 3ds maxie proszę o jakieś pomysły Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariushO Posted February 21, 2014 Share Posted February 21, 2014 Houdini to mój pomysł, ale tobie chodzi o maxa, to pewnie trzeba się pobawić głęboko w PFlow i skryptowanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
ApaczoS Posted February 21, 2014 Share Posted February 21, 2014 Albo cloth i tearing albo mParticles w 2014(stara nazwa box 2 i 3). Płatny tutek do sposobu drugiego: http://incendii.com/training/?p=140 Co do cloth'a, są w zasadzie dwa w maxie: Jak dobrze poszukasz to będziesz miał darmowych tutków na tydzień. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariushO Posted February 21, 2014 Share Posted February 21, 2014 @ApaczoS moznaby zrobić to z cloth i tearing ale nie wiem czy byłoby to efektywne. Z pFlow można mieć wieksza kontrole nad efektem i podejrzewam, ze będzie dużo szybsze od cloth Link to comment Share on other sites More sharing options...
ApaczoS Posted February 21, 2014 Share Posted February 21, 2014 Podany przykład jest robiony clothem, na pewno kolumna i spadający sufit. Ja wiem czy szybciej, mniej więcej czasowo to samo(w cloth po simie masz już co potrzeba, w pflow zanim zbejkujesz...) ale jak mówisz, w pflow większa kontrola. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now