SabaruPL Napisano 16 Luty 2014 Napisano 16 Luty 2014 Modeluje sobie różne modele w 3ds max i im więcej ich jest to tym trudniej zapanować jest nad teksturami. Staram się do każdego modelu tworzyć osobne foldery dla tekstur ale i tak idzie się pogubić. Do tego modele które tworze jest wymagane aby każda tekstura miała unikalną nazwę nawet jeżeli jest wykorzystywana ta sam tekstura na wielu modelach. Jak wy sobie z tym radzicie bo ja czasem nie wyrabiam.
skalpel3d Napisano 16 Luty 2014 Napisano 16 Luty 2014 hmmm to masz niezły bałagan na kompie :) A tak na poważnie to mam dwie partycje z teksturami poukładanymi w katalogach i przypisane do nich ścieżki w maxie. Po co nadajesz tej samej teksturze odrębne nazwy?
SabaruPL Napisano 17 Luty 2014 Autor Napisano 17 Luty 2014 Modele tworze do pewnej gry. W samej grze tekstury są poprawnie rozpoznawane nawet jak jest taka sam nazwa tekstury ale już w edytorze nie. Edytor zawsze bierze nazwę tej przed ostatniej tekstury więc muszą być różne nazwy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się