Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Modeluje sobie różne modele w 3ds max i im więcej ich jest to tym trudniej zapanować jest nad teksturami. Staram się do każdego modelu tworzyć osobne foldery dla tekstur ale i tak idzie się pogubić. Do tego modele które tworze jest wymagane aby każda tekstura miała unikalną nazwę nawet jeżeli jest wykorzystywana ta sam tekstura na wielu modelach. Jak wy sobie z tym radzicie bo ja czasem nie wyrabiam.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

hmmm to masz niezły bałagan na kompie :)

A tak na poważnie to mam dwie partycje z teksturami poukładanymi w katalogach i przypisane do nich ścieżki w maxie. Po co nadajesz tej samej teksturze odrębne nazwy?

Napisano

Modele tworze do pewnej gry. W samej grze tekstury są poprawnie rozpoznawane nawet jak jest taka sam nazwa tekstury ale już w edytorze nie. Edytor zawsze bierze nazwę tej przed ostatniej tekstury więc muszą być różne nazwy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności