SabaruPL Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 Modeluje sobie różne modele w 3ds max i im więcej ich jest to tym trudniej zapanować jest nad teksturami. Staram się do każdego modelu tworzyć osobne foldery dla tekstur ale i tak idzie się pogubić. Do tego modele które tworze jest wymagane aby każda tekstura miała unikalną nazwę nawet jeżeli jest wykorzystywana ta sam tekstura na wielu modelach. Jak wy sobie z tym radzicie bo ja czasem nie wyrabiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
skalpel3d Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 hmmm to masz niezły bałagan na kompie :) A tak na poważnie to mam dwie partycje z teksturami poukładanymi w katalogach i przypisane do nich ścieżki w maxie. Po co nadajesz tej samej teksturze odrębne nazwy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SabaruPL Posted February 17, 2014 Author Share Posted February 17, 2014 Modele tworze do pewnej gry. W samej grze tekstury są poprawnie rozpoznawane nawet jak jest taka sam nazwa tekstury ale już w edytorze nie. Edytor zawsze bierze nazwę tej przed ostatniej tekstury więc muszą być różne nazwy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now