Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Stworzyłem obiekt w Zbrushu hpolly zapisałem potem dokonałem retopologizacji i po przez użycie GoZ wyeksportowałem to do Blendera.

Następnie rozłożyłem siatkę UV i oba pliki wyeksportowałem do .obj (hpolly, lowpolly).

Wrzuciłem je do xNormala i chciałem wypalić normal mapę i wyskoczyło mi coś takiego:

Macie jakieś pomysły albo jakiś poradnik do tego jak to robić?

 

 

 

1920085_671007262938406_112395792_n.jpg

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Zaimportuj siatki do Blendera, do jednej sceny i sprawdź czy są w tym samym miejscu w przestrzeni, jeśli nie to dopasuj je identycznie, potem oddzielnie eksportuj i problem powinien zniknąć.

Napisano

Mam na myśli to żebyś zaimportował te modele highpoly i lowpoly do Blendera (do jednej sceny) i ustawił je w tym samym miejscu x,y,z, po prostu nałożył na siebie, a potem jeszcze raz osobno wyeksportował, zobacz czy to rozwiąże problem.

Napisano (edytowane)
Mam na myśli to żebyś zaimportował te modele highpoly i lowpoly do Blendera (do jednej sceny) i ustawił je w tym samym miejscu x,y,z, po prostu nałożył na siebie, a potem jeszcze raz osobno wyeksportował, zobacz czy to rozwiąże problem.

 

Właśnie muszę nauczyć się używać xNormala bo jak wrzucam do blendera obiekt 6mln poligonów to się komputer zacina i muszę resetować...

 

w low poly chyba masz ngony

 

 

co to są ngony?

 

już wiem nie ma :S

Edytowane przez Fadzu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności