Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Stworzyłem obiekt w Zbrushu hpolly zapisałem potem dokonałem retopologizacji i po przez użycie GoZ wyeksportowałem to do Blendera.

Następnie rozłożyłem siatkę UV i oba pliki wyeksportowałem do .obj (hpolly, lowpolly).

Wrzuciłem je do xNormala i chciałem wypalić normal mapę i wyskoczyło mi coś takiego:

Macie jakieś pomysły albo jakiś poradnik do tego jak to robić?

 

 

 

1920085_671007262938406_112395792_n.jpg

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zaimportuj siatki do Blendera, do jednej sceny i sprawdź czy są w tym samym miejscu w przestrzeni, jeśli nie to dopasuj je identycznie, potem oddzielnie eksportuj i problem powinien zniknąć.

Napisano
  • Autor

Rozłożyłem siatkę w blenderze a w zbrushu nic nie rozkładałem.

W nim też trzeba ją rozłożyć?

Napisano

Mam na myśli to żebyś zaimportował te modele highpoly i lowpoly do Blendera (do jednej sceny) i ustawił je w tym samym miejscu x,y,z, po prostu nałożył na siebie, a potem jeszcze raz osobno wyeksportował, zobacz czy to rozwiąże problem.

Napisano
  • Autor
  serratus napisał:
Mam na myśli to żebyś zaimportował te modele highpoly i lowpoly do Blendera (do jednej sceny) i ustawił je w tym samym miejscu x,y,z, po prostu nałożył na siebie, a potem jeszcze raz osobno wyeksportował, zobacz czy to rozwiąże problem.

 

Właśnie muszę nauczyć się używać xNormala bo jak wrzucam do blendera obiekt 6mln poligonów to się komputer zacina i muszę resetować...

 

  rice napisał:
w low poly chyba masz ngony

 

 

co to są ngony?

 

już wiem nie ma :S

Edytowane przez Fadzu

Napisano

Komunikat mówi że nie masz aktywnego LP. Sprawdź czy włączyłeś (zaznaczenie "ptaszkiem") LP w xNormalu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności