Napisano 16 Luty 201411 l Witam Stworzyłem obiekt w Zbrushu hpolly zapisałem potem dokonałem retopologizacji i po przez użycie GoZ wyeksportowałem to do Blendera. Następnie rozłożyłem siatkę UV i oba pliki wyeksportowałem do .obj (hpolly, lowpolly). Wrzuciłem je do xNormala i chciałem wypalić normal mapę i wyskoczyło mi coś takiego: Macie jakieś pomysły albo jakiś poradnik do tego jak to robić?
Napisano 16 Luty 201411 l Zaimportuj siatki do Blendera, do jednej sceny i sprawdź czy są w tym samym miejscu w przestrzeni, jeśli nie to dopasuj je identycznie, potem oddzielnie eksportuj i problem powinien zniknąć.
Napisano 16 Luty 201411 l Autor Rozłożyłem siatkę w blenderze a w zbrushu nic nie rozkładałem. W nim też trzeba ją rozłożyć?
Napisano 16 Luty 201411 l Mam na myśli to żebyś zaimportował te modele highpoly i lowpoly do Blendera (do jednej sceny) i ustawił je w tym samym miejscu x,y,z, po prostu nałożył na siebie, a potem jeszcze raz osobno wyeksportował, zobacz czy to rozwiąże problem.
Napisano 16 Luty 201411 l Autor serratus napisał: Mam na myśli to żebyś zaimportował te modele highpoly i lowpoly do Blendera (do jednej sceny) i ustawił je w tym samym miejscu x,y,z, po prostu nałożył na siebie, a potem jeszcze raz osobno wyeksportował, zobacz czy to rozwiąże problem. Właśnie muszę nauczyć się używać xNormala bo jak wrzucam do blendera obiekt 6mln poligonów to się komputer zacina i muszę resetować... rice napisał: w low poly chyba masz ngony co to są ngony? już wiem nie ma :S Edytowane 16 Luty 201411 l przez Fadzu
Napisano 16 Luty 201411 l Komunikat mówi że nie masz aktywnego LP. Sprawdź czy włączyłeś (zaznaczenie "ptaszkiem") LP w xNormalu.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto