Doodey Napisano 17 Luty 2014 Napisano 17 Luty 2014 Witam. Kolejna wizualizacja budynku. Całość standardowo zrobiona w 3ds maxie, vrayu i Photoshopie. Chętnie poznam wasze opnie, co by tu można jeszcze poprawić. pozdrawiam
skalpel3d Napisano 17 Luty 2014 Napisano 17 Luty 2014 -mapowanie szczególnie ten murek z cyferka -strasznie szare odbicia w oknach popracuj nad materiałem szkła - w postpro pobaw się filtrem camera raw czy renderujesz także render elementy?
Doodey Napisano 17 Luty 2014 Autor Napisano 17 Luty 2014 Dzięki za rady. Mam cs5 więc potem luknę na ten filtr. Tak renderuję elementy. pozdro
skalpel3d Napisano 17 Luty 2014 Napisano 17 Luty 2014 aby ładniej wyglądały szyby warto oprócz materiału także wrzucić do wnętrza shader na podłogi kasujesz w ten sposób szarości
Endemi Napisano 19 Luty 2014 Napisano 19 Luty 2014 Wydaje mi się, ze w materiale szkła masz bumpa zbyt "gęstego" przez co odbicia strasznie falują (3 render).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się