Doodey Napisano 17 Luty 2014 Share Napisano 17 Luty 2014 Witam. Kolejna wizualizacja budynku. Całość standardowo zrobiona w 3ds maxie, vrayu i Photoshopie. Chętnie poznam wasze opnie, co by tu można jeszcze poprawić. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalpel3d Napisano 17 Luty 2014 Share Napisano 17 Luty 2014 -mapowanie szczególnie ten murek z cyferka -strasznie szare odbicia w oknach popracuj nad materiałem szkła - w postpro pobaw się filtrem camera raw czy renderujesz także render elementy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Doodey Napisano 17 Luty 2014 Autor Share Napisano 17 Luty 2014 Dzięki za rady. Mam cs5 więc potem luknę na ten filtr. Tak renderuję elementy. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalpel3d Napisano 17 Luty 2014 Share Napisano 17 Luty 2014 aby ładniej wyglądały szyby warto oprócz materiału także wrzucić do wnętrza shader na podłogi kasujesz w ten sposób szarości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Endemi Napisano 19 Luty 2014 Share Napisano 19 Luty 2014 Wydaje mi się, ze w materiale szkła masz bumpa zbyt "gęstego" przez co odbicia strasznie falują (3 render). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się