Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ostatnio zagłębiłam się w zagadnienie gammy. Wyrenderowałam wszystkie możliwe opcje dla sceny i zauważyłam że istnieje duża rozbieżność kolorystyki pomiędzy Vray Frame Buffer i Max Frame Buffer dla lwf.

 

Ustawienia dla wersji w Max Frame Buffer:

 

(plik 7.jpg) Preferences:2,2 input: 2,2 output: 1,0 Vray gamma correction: 2,2 z zapisem override 2,2 (taki sam efekt uzyskałam przy Preferences:2,2 input: 2,2 output: 1,0 Vray gamma correction: 2,2 z zapisem system default i gamma 2,2)

 

(plik 9.jpg) Ustawienia dla wersji w Vray Frame Buffer:

Preferences:2,2 input: 2,2 output: 1,0 Vray gamma correction: 2,2, zapis system default - tylko zaznaczone enable v ray frame buffer. (odrazu wpisałam korekcje do widoku więc bez zaznaczania srgb.)

 

Po korekcji poziomów w Photoshopie znacznie lepiej wygląda wersja max frame buffer, a v ray frame buffer pomimo mozliwosci dostosowania kolorystyki na poziomie maxa daje efekt nieco przepalony i naiwny. (plik 9_z korekcjami.jpg)

 

Z czego to może wynikać?

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności