Jump to content

Max Frame Buffer vs V Ray Frame Buffer - różnica kolorów


Recommended Posts

Ostatnio zagłębiłam się w zagadnienie gammy. Wyrenderowałam wszystkie możliwe opcje dla sceny i zauważyłam że istnieje duża rozbieżność kolorystyki pomiędzy Vray Frame Buffer i Max Frame Buffer dla lwf.

 

Ustawienia dla wersji w Max Frame Buffer:

 

(plik 7.jpg) Preferences:2,2 input: 2,2 output: 1,0 Vray gamma correction: 2,2 z zapisem override 2,2 (taki sam efekt uzyskałam przy Preferences:2,2 input: 2,2 output: 1,0 Vray gamma correction: 2,2 z zapisem system default i gamma 2,2)

 

(plik 9.jpg) Ustawienia dla wersji w Vray Frame Buffer:

Preferences:2,2 input: 2,2 output: 1,0 Vray gamma correction: 2,2, zapis system default - tylko zaznaczone enable v ray frame buffer. (odrazu wpisałam korekcje do widoku więc bez zaznaczania srgb.)

 

Po korekcji poziomów w Photoshopie znacznie lepiej wygląda wersja max frame buffer, a v ray frame buffer pomimo mozliwosci dostosowania kolorystyki na poziomie maxa daje efekt nieco przepalony i naiwny. (plik 9_z korekcjami.jpg)

 

Z czego to może wynikać?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy