Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam taki problem, wstawiłam model do pustego walca z nadaną na wewnętrzną stronę mapą bitową w formacie png (chciałam, żeby obiekt docelowo otaczała panorama z robionych przeze mnie zdjęć). Zależało mi na przezroczystości nadanej na część fotografowanego nieba, które przechodziłoby płynnie w niebo 3ds maxa, ale nie jestem w stanie uzyskać takiego efektu przenikania jak w programie do grafiki 2d. Mapę ustawiłam normalnie na materiale Arch&Design. Nie wiem, czy to kwestia formatu? Czy jest (na pewno jest, ale ja nie znam na tyle maxa) jakiś sposób na uzyskanie częściowo przezroczystej płaszczyzny? Będę wdzięczna za pomoc.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Dziękuję. Właśnie manewrowałam tymi ustawieniami i nic się nie zmienia. Przezroczystość widać tylko na materiale standard. W ostateczności przy tym zostanę, ale może ktoś się domyśla w czym może tkwić problem...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności