Andromeda Napisano 4 Marzec 2014 Napisano 4 Marzec 2014 Mam taki problem, wstawiłam model do pustego walca z nadaną na wewnętrzną stronę mapą bitową w formacie png (chciałam, żeby obiekt docelowo otaczała panorama z robionych przeze mnie zdjęć). Zależało mi na przezroczystości nadanej na część fotografowanego nieba, które przechodziłoby płynnie w niebo 3ds maxa, ale nie jestem w stanie uzyskać takiego efektu przenikania jak w programie do grafiki 2d. Mapę ustawiłam normalnie na materiale Arch&Design. Nie wiem, czy to kwestia formatu? Czy jest (na pewno jest, ale ja nie znam na tyle maxa) jakiś sposób na uzyskanie częściowo przezroczystej płaszczyzny? Będę wdzięczna za pomoc.
Orangegraphics Napisano 4 Marzec 2014 Napisano 4 Marzec 2014 musisz wrzucić tą samą mapę png do slotu opacity materiału i ustawić w opcjach tej mapy aby kanałem output było "alpha as grey" - mniej więcej, piszę z pamięci
Andromeda Napisano 5 Marzec 2014 Autor Napisano 5 Marzec 2014 Dziękuję. Właśnie manewrowałam tymi ustawieniami i nic się nie zmienia. Przezroczystość widać tylko na materiale standard. W ostateczności przy tym zostanę, ale może ktoś się domyśla w czym może tkwić problem...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się