Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej,

 

Mam problem z displacem zwykłego plane'a. Zrobiłem w PS prostą teksturę, jest cała czarna białe są tylko koła, które chciałbym, by były wypukłe. Jak widać na załączonym obrazku, coś jest nie tak.. boki wypukłych elementów są jakby poszarpane, a wg. mapy powinien tam być lagodny łuk. I teraz pytanie co robię nie tak? Z tego co wiem VraydispMap nie bierze pod uwagę ilości poly i tu się to sprawdza bo po zwiększeniu poly nie widać zadnej różnicy. Pomaga lekko tryb 2d jednak wciąż nie jest to zamierzony efekt.. Może problem jest w teksturze? Jeśli tak to jaka być powinna?

Dodam, że checker i cellular wyświetlany jest poprawnie.

 

Męczę się z tym już 3 dni i przez te wszystkie fora, tutoriale zrobił mi się tylko mętlik w głowie :) Może mi coś poradzicie :)

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 806
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Niestety nic to nie pomogło. Edge lenght poprawia jakość ale problemu nie rozwiązuje, filter blur też nie pomaga..

 

Zrobiłem nową mapkę i widać, że najgorzej jest ,gdy boki są prostopadłe do płaszczyzny, przejścia łagodne jako tako wyglądają, choć pojawia się ziarno.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności