slashtpl Napisano 5 Marzec 2014 Napisano 5 Marzec 2014 Hej, Mam problem z displacem zwykłego plane'a. Zrobiłem w PS prostą teksturę, jest cała czarna białe są tylko koła, które chciałbym, by były wypukłe. Jak widać na załączonym obrazku, coś jest nie tak.. boki wypukłych elementów są jakby poszarpane, a wg. mapy powinien tam być lagodny łuk. I teraz pytanie co robię nie tak? Z tego co wiem VraydispMap nie bierze pod uwagę ilości poly i tu się to sprawdza bo po zwiększeniu poly nie widać zadnej różnicy. Pomaga lekko tryb 2d jednak wciąż nie jest to zamierzony efekt.. Może problem jest w teksturze? Jeśli tak to jaka być powinna? Dodam, że checker i cellular wyświetlany jest poprawnie. Męczę się z tym już 3 dni i przez te wszystkie fora, tutoriale zrobił mi się tylko mętlik w głowie :) Może mi coś poradzicie :)
arturprx2 Napisano 5 Marzec 2014 Napisano 5 Marzec 2014 Jeśli dobrze pamiętam to obniżenie parametru Edge length z 4 do np 2 powinno rozwiązać problem.
Mulholland Napisano 5 Marzec 2014 Napisano 5 Marzec 2014 Spróbuj zwiększyć filter blur, może to coś pomoże.
slashtpl Napisano 5 Marzec 2014 Autor Napisano 5 Marzec 2014 Niestety nic to nie pomogło. Edge lenght poprawia jakość ale problemu nie rozwiązuje, filter blur też nie pomaga.. Zrobiłem nową mapkę i widać, że najgorzej jest ,gdy boki są prostopadłe do płaszczyzny, przejścia łagodne jako tako wyglądają, choć pojawia się ziarno.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się