anesthetized Napisano 6 Marzec 2014 Napisano 6 Marzec 2014 Cześć, od niedawna pracuję z oświetlaniem scen przy pomocy map HDRI. Przeglądając różne tutoriale zauważyłem, że są dwa sposoby ładowania ich do sceny: - pierwszy, który ja stosuję polega na utworzeniu materiału z mapą HDRI i dodanie tej mapy w ustawieniach renderowania: V-ray enviroment - drugi polega na utworzeniu światła sferycznego vray i przypisaniu mu tej samej mapy. chciałem zapytać, na czym polega różnica w obydwu sposobach. Czy jeden różni się czasem renderowania od drugiego? Zauważyłem tylko, że przy sposobie z utworzeniem światła muszę używać kamery vray physical camera, bo standardowa kamera 3ds maxa nie widzi tej mapy hdri. będę wdzięczny za wytłumaczenie na czym to polega.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się