Jump to content

anesthetized

Members
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About anesthetized

  • Rank
    Member
  1. Cześć, Spotkałem się z dziwnym problemem. Robię model telefonu i chcę wyciąć otwory na gniazdo jack, ładowarkę etc. Zrobiłem sobie szablony zaznaczone na różowo i chciałbym przy ich pomocy (z wykorzystaniem snapowania do werteksów) wykonać cięcia siatki głównej bryły. Niestety cięcia nie działają i jeszcze dodatkowo dzieje się coś dziwnego- po nieudanej próbie cięcia i odznaczeniu bryły nie mogę jej zaznaczyć ponownie. Tym bardziej mnie to dziwi, ponieważ wcześniej tą samą techniką wykonałem otwory pod przyciski w tej samej bryle. plik znajduje się pod linkiem
  2. Faktycznie na tym polegał problem! Dziękuję bardzo! :)
  3. podklejam link do pliku: https://ufile.io/we7e7 będę wdzięczny za pomoc
  4. cześć, Od dobrych kilku dni męczę się. Chcę zrobić model telefonu. Zatrzymałem się na łączeniu wnęki na przyciski z bryłą całego telefonu. Umieściłem ją w przygotowanym otworze i połączyłem z główną bryłą przy pomocy attach. Chcę teraz scalić werteksy. Początkowo nie dało się tego zrobić w ogóle, więc zaznaczyłem wszystkie poligony "doklejonej" wnęki i kliknąłem "flip" w rolecie "edit poligons". Po tej operacji udało mi się scalić tylko co drugi vertex. Nie rozumiem dlaczego nie mogę scalić wszystkich. Załączam obrazki. Mam nadzieję, że one wyjaśnią dokładnie o co chodzi.
  5. caustyke włączyłem nie bez powodu- mam wodę i chcę, żeby wyglądała dobrze.
  6. Włączyłem i niestety nic to nie dało. Problem wciąż ten sam.
  7. Cześć, Zrobiłem sobie podłogę w floorgeneratorze, stworzyłem multiteksturę i wszystko jest prawie ok, tylko chciałbym rozciągnąć lekko wszystkie tekstury w poprzek każdej z desek i nie wiem jak to zrobić. Grzebałem w modyfikatorach uvw map i unwrap uvw ale bez powodzenia. Prosiłbym o pomoc. Załączony obrazek przedstawia problem.
  8. Po dłuższej przerwie mały update. Popracowałem trochę nad oświetleniem i materiałami. @ stormwind Cenna uwaga odnośnie kamery! Zapamiętam sobie na przyszłość. Postaram się coś pokombinować z kuchnią i poprawię resztę detali. Wyjaśnij mi proszę kwestię sztucznego oświetlenia. Jest to scena dzienna, więc, czy sztuczne oświetlenie ma sens? @ poxin Proszę o wyjaśnienie o co chodzi z global illumination. Scena jest oświetlana mapą hrdi i vray sun.
  9. Dzień dobry, Mam taką oto scenę. Nie wiem jak zniwelować powstałe artefakty w postaci świecących kropek widocznych zwłaszcza wokół basenu. Podklejam tez ustawienia. Prosiłbym o pomoc.
  10. podklejam ustawienia. Dodam jeszcze, że przed każdym oknem jest light portal mapa hdri: vray dome light: vray sun: materiał szyby: kamera:
  11. hdri umieściłem jako mapę do światła vraylight dome. Floorgenerator jest spoko, ale gorzej z oteksturowaniem tego potem. Każdą deskę z osobna bym musiał robić, chyba, że jest jakaś metoda której nie znam
  12. Dzięki za uwagi. - co masz na myśli z tymi oknami? Za szerokie ramy? Modelowałem wszystko 1:1 - obrazek za oknem to mapa hdri więc nie wiem jak może nie pasować do oświetlenia, ale spoko, w postprodukcji i tak zamienię to na zachmurzone niebo. W ogóle oświetlenie tej sceny to dla mnie zagadka, ponieważ użyłem mapy hdri i vray sun, więc spodziewałem się, że będą jakieś ostrzejsze cienie. Takie miękkie światło może być, ale chciałbym zrozumieć dlaczego tak się stało. - jeśli chodzi o podłogę, to masz na myśli displacement, żeby powstały minimalne wgłębienia na łączeniach paneli? - klosze chyba dam radę załatwić turbosmooth
  13. cześć! Wykonałem ostatnio taki oto projekt w 3ds maxie i vray'u. Nie jestem zadowolony z efektów, ale nie za bardzo wiem co poprawić, żeby wizualizacje wyglądały bardziej realistycznie. Nie rozumiem dlaczego panele podłogowe rozmywają się po lewej stronie kadru. Czy jest to kwestia fresnel IOR? Będę wdzięczny za uwagi.
  14. Właśnie tak mi się wydawało, że mapa falloff jest jakby zamiennikiem fresnel reflection. Płyn w pojemniku przecina ścianki. Podbiłem max depth i subdivs multiplier w vray'u + odrobina photoshopa i wyszło tak. Nie udało mi się zupełnie zniwelować tych niechcianych odbić, ale na szczęście w scenach z większego dystansu tego zupełnie nie widać.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy