Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam, wymęczyłem sobie wczoraj w parę godzin coś maszyno-kolibro-futurystyczno podobnego. Chciałem przetestować sobie VRay'a RT na nowej grafice :P

 

Jednak pojawia się parę dziwnych rzeczy, pierwsza to dziwne odbicia/paseczki wokół tych jasnych kółeczek, zaznaczone na żółto na foci.

 

A druga, to problem ze szkłem. Na VRaya Light (błękitny) nałożyłem szkło (kolejna sfera), takie zwykłe szkło z tutka z internetu i o ile na świetle wygląda ono fajnie, to gdy szkło schodzi ze światełka pojawiają się takie czarne obwódki, mam włączoną kaustykę, indirect illumination i 20 max depth jednak ciągle to dziwnie dosyć wygląda.

 

Czego powodem są te dwie rzeczy ?

 

Siatka nigdzie się jakoś inwazyjnie nie styka (prócz oczu, naprawiłem to już xd) i jest naprawdę sporo poly :/

 

Focia:

 

jtcgn4b.png

 

Z góry dzięki i Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Problem nie występuje kiedy renderuję używając VRay'a RT ale na CPU :/

 

Czy może ktoś z was spotkał się z podobnym problemem ?

 

Może ktoś wie jak zrobić aby przy renderowaniu na gpu problem również nie występował, albo żeby przynajmniej mniej rzucał się w oczy ??

 

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

CPU:

 

KtDV1wV.jpg

 

GPU:

 

DsXT67v.jpg

 

Siatka:

 

jasUfF9.jpg

 

Siatka jest fatalna, ale to chyba nie powinno powodować tego typu błędów, skoro CPU sobie radzi ?

 

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

Wybacz, zapomniałem o wersjach.

 

VRay 2.3 3ds Max 2013 64 Bity.

 

OpenGL renderuje w taki sam sposób jak Cuda (czyli z tymi błędami) :/

Napisano

Prawdopodobnie jest tak, że na gpu zbruffer jest mniej dokłądny. Daj minimalny modyfikator push na miejsca przez które przechodzi światło.

(Dla testu czy to rozwiązuje problem)

Napisano
  • Autor

Przepraszam za opóźnienie :/

 

Poczyniłem pewne doświadczenia z pushem. Oto wyniki:

 

Push 0.1 na cały model:

 

8KZyDe0.jpg

 

Push - 0.1 na cały model:

 

T8cB1ca.jpg

 

Push 0.1 na część elementów:

 

ZQ2NemM.jpg

 

 

 

 

A więc jak widać, nigdzie problem nie został rozwiązany :/ Jednak myślę, że za parę dni wpadnie mi w rączki VRay 3.0 na Maxa 2014 i wtedy postaram się znów wyrenderować ten kadr i dam wam znać jak poszło.

 

Chyba, że oczywiście ktoś jeszcze ma jakiś pomysł obecnie ?

 

Pozdrawiam.

Napisano

Chcesz powiedzieć, że nie został rozwiązany całkiem. Na liniach na środkowym zniknął, więc powiedział bym, że to dalej może być to. Zobaczymy na Vrayu 3

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.