Napisano 15 Wrzesień 200420 l jesli potrzebujesz kosci tylko do ustawienia postaci - to biped powinien w zupelnosci wystarczyc. Nie sadze by taka operacja miala jakis wplyw na plynnosc i komfort wagowania vertexow w skinie. W koncu biped to tez kostki tylko juz specjalnie przygotowane :) pozdro
Napisano 15 Wrzesień 200420 l Autor mialem cichy zamiar zrobic kilka sekwencji z ta postacia :) warto sie meczyc i zrobic wlasny szkielet (o ktorym w sumie nie mam zadnego pojecia) czy zostawic bipeda hmm, czy zrobic tak ze poprostu zrobie z tego kolejnego stilla an tym bipedzie a zrobie low poly postac i pocwczyc animacje?:)
Napisano 15 Wrzesień 200420 l Jest jeszcze wyjscie :) zrob z tego lowpoly.Z Hipoly wypiecz mapke disiplament. Animacja na lowpoly. Rendering z displament. tylko zielonego pojecia niemam jak sie to robi. Ale napewno sie da :) vide -> unreal3, doom3 i inne nowe giery. przy takim rozwiazaniu - to czy to beda zwykle kostki czy biped nie bedzie juz gralo zadnej roli (no moze in + na korzysc kostek :D ) pozdro
Napisano 15 Wrzesień 200420 l Autor hehehe wiesz ze sie sam zastanawiam jak zrobic to co zrobili ludzie w unrealu 3? :) trzeba bedzie poekserymentowac:) wieczorem jeszcze pomecze sie z tym modelem, jak mi sie znudzi to ustawie go jakos do rendera i nara:) albo przerobie go na figurke na podstawce:)
Napisano 15 Wrzesień 200420 l zbrush :) automatycznie wypieka takie mapki :)(ale narazie udalo mi sie zrobic cos takiego wylacznie przy uzyciu modelu zageszczonego bezposrednio w Zbrush'u) niestety niewiem czy z 2 modelami(importowane hi i low poly) da sie w nim zrobic cos takiego. Jak bys juz wiedzial jak cos takiego robic :) to napisz - podziel sie ta cenna wiedza. :)
Napisano 15 Wrzesień 200420 l Autor ja bym szedl w innym kierunku, ale moze o tym pozniej :) musze poczytac o tej metodzie co zastosowali w u3
Napisano 15 Wrzesień 200420 l http://www.mankua.com/kaldera.cfm http://www.fpscentral.com/forums/showthread.php?s=&threadid=67955 http://www.cgtalk.com/showthread.php?s=&threadid=62364 http://www.soclab.bth.se/practices/orb.html http://www.cgtalk.com/showthread.php?threadid=134803&highlight=normal+mapping http://www.cgtalk.com/showthread.php?s=&threadid=104312&highlight=normal+mapping http://www.drone.org/tutorials/normal_maps.htmlhttp://www.cgtalk.com/showthread.php?s=&threadid=76182&highlight=normal
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto