bartonfink Napisano 15 Wrzesień 2004 Share Napisano 15 Wrzesień 2004 jesli potrzebujesz kosci tylko do ustawienia postaci - to biped powinien w zupelnosci wystarczyc. Nie sadze by taka operacja miala jakis wplyw na plynnosc i komfort wagowania vertexow w skinie. W koncu biped to tez kostki tylko juz specjalnie przygotowane :) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uncle Napisano 15 Wrzesień 2004 Autor Share Napisano 15 Wrzesień 2004 mialem cichy zamiar zrobic kilka sekwencji z ta postacia :) warto sie meczyc i zrobic wlasny szkielet (o ktorym w sumie nie mam zadnego pojecia) czy zostawic bipeda hmm, czy zrobic tak ze poprostu zrobie z tego kolejnego stilla an tym bipedzie a zrobie low poly postac i pocwczyc animacje?:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartonfink Napisano 15 Wrzesień 2004 Share Napisano 15 Wrzesień 2004 Jest jeszcze wyjscie :) zrob z tego lowpoly.Z Hipoly wypiecz mapke disiplament. Animacja na lowpoly. Rendering z displament. tylko zielonego pojecia niemam jak sie to robi. Ale napewno sie da :) vide -> unreal3, doom3 i inne nowe giery. przy takim rozwiazaniu - to czy to beda zwykle kostki czy biped nie bedzie juz gralo zadnej roli (no moze in + na korzysc kostek :D ) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uncle Napisano 15 Wrzesień 2004 Autor Share Napisano 15 Wrzesień 2004 hehehe wiesz ze sie sam zastanawiam jak zrobic to co zrobili ludzie w unrealu 3? :) trzeba bedzie poekserymentowac:) wieczorem jeszcze pomecze sie z tym modelem, jak mi sie znudzi to ustawie go jakos do rendera i nara:) albo przerobie go na figurke na podstawce:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartonfink Napisano 15 Wrzesień 2004 Share Napisano 15 Wrzesień 2004 zbrush :) automatycznie wypieka takie mapki :)(ale narazie udalo mi sie zrobic cos takiego wylacznie przy uzyciu modelu zageszczonego bezposrednio w Zbrush'u) niestety niewiem czy z 2 modelami(importowane hi i low poly) da sie w nim zrobic cos takiego. Jak bys juz wiedzial jak cos takiego robic :) to napisz - podziel sie ta cenna wiedza. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uncle Napisano 15 Wrzesień 2004 Autor Share Napisano 15 Wrzesień 2004 ja bym szedl w innym kierunku, ale moze o tym pozniej :) musze poczytac o tej metodzie co zastosowali w u3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartonfink Napisano 15 Wrzesień 2004 Share Napisano 15 Wrzesień 2004 http://www.mankua.com/kaldera.cfm http://www.fpscentral.com/forums/showthread.php?s=&threadid=67955 http://www.cgtalk.com/showthread.php?s=&threadid=62364 http://www.soclab.bth.se/practices/orb.html http://www.cgtalk.com/showthread.php?threadid=134803&highlight=normal+mapping http://www.cgtalk.com/showthread.php?s=&threadid=104312&highlight=normal+mapping http://www.drone.org/tutorials/normal_maps.htmlhttp://www.cgtalk.com/showthread.php?s=&threadid=76182&highlight=normal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uncle Napisano 15 Wrzesień 2004 Autor Share Napisano 15 Wrzesień 2004 o to juz mam lekture na wieczor :D thnx:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się