Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

jesli potrzebujesz kosci tylko do ustawienia postaci - to biped powinien w zupelnosci wystarczyc. Nie sadze by taka operacja miala jakis wplyw na plynnosc i komfort wagowania vertexow w skinie. W koncu biped to tez kostki tylko juz specjalnie przygotowane :)

 

pozdro

  • Odpowiedzi 57
  • Wyświetleń 5,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

mialem cichy zamiar zrobic kilka sekwencji z ta postacia :) warto sie meczyc i zrobic wlasny szkielet (o ktorym w sumie nie mam zadnego pojecia) czy zostawic bipeda hmm, czy zrobic tak ze poprostu zrobie z tego kolejnego stilla an tym bipedzie a zrobie low poly postac i pocwczyc animacje?:)

Napisano

Jest jeszcze wyjscie :)

 

zrob z tego lowpoly.Z Hipoly wypiecz mapke disiplament.

Animacja na lowpoly. Rendering z displament.

 

tylko zielonego pojecia niemam jak sie to robi. Ale napewno sie da :) vide -> unreal3, doom3 i inne nowe giery.

 

przy takim rozwiazaniu - to czy to beda zwykle kostki czy biped nie bedzie juz gralo zadnej roli (no moze in + na korzysc kostek :D )

 

pozdro

Napisano
  • Autor

hehehe wiesz ze sie sam zastanawiam jak zrobic to co zrobili ludzie w unrealu 3? :) trzeba bedzie poekserymentowac:) wieczorem jeszcze pomecze sie z tym modelem, jak mi sie znudzi to ustawie go jakos do rendera i nara:) albo przerobie go na figurke na podstawce:)

Napisano

zbrush :) automatycznie wypieka takie mapki :)(ale narazie udalo mi sie zrobic cos takiego wylacznie przy uzyciu modelu zageszczonego bezposrednio w Zbrush'u) niestety niewiem czy z 2 modelami(importowane hi i low poly) da sie w nim zrobic cos takiego.

 

Jak bys juz wiedzial jak cos takiego robic :) to napisz - podziel sie ta cenna wiedza. :)

Napisano
  • Autor

ja bym szedl w innym kierunku, ale moze o tym pozniej :) musze poczytac o tej metodzie co zastosowali w u3

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności