Skocz do zawartości

postac 3d: super mutant (fallout series:))


uncle

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 57
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

mialem cichy zamiar zrobic kilka sekwencji z ta postacia :) warto sie meczyc i zrobic wlasny szkielet (o ktorym w sumie nie mam zadnego pojecia) czy zostawic bipeda hmm, czy zrobic tak ze poprostu zrobie z tego kolejnego stilla an tym bipedzie a zrobie low poly postac i pocwczyc animacje?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze wyjscie :)

 

zrob z tego lowpoly.Z Hipoly wypiecz mapke disiplament.

Animacja na lowpoly. Rendering z displament.

 

tylko zielonego pojecia niemam jak sie to robi. Ale napewno sie da :) vide -> unreal3, doom3 i inne nowe giery.

 

przy takim rozwiazaniu - to czy to beda zwykle kostki czy biped nie bedzie juz gralo zadnej roli (no moze in + na korzysc kostek :D )

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehehe wiesz ze sie sam zastanawiam jak zrobic to co zrobili ludzie w unrealu 3? :) trzeba bedzie poekserymentowac:) wieczorem jeszcze pomecze sie z tym modelem, jak mi sie znudzi to ustawie go jakos do rendera i nara:) albo przerobie go na figurke na podstawce:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zbrush :) automatycznie wypieka takie mapki :)(ale narazie udalo mi sie zrobic cos takiego wylacznie przy uzyciu modelu zageszczonego bezposrednio w Zbrush'u) niestety niewiem czy z 2 modelami(importowane hi i low poly) da sie w nim zrobic cos takiego.

 

Jak bys juz wiedzial jak cos takiego robic :) to napisz - podziel sie ta cenna wiedza. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności